- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

رئیس جمهور به دیدار رئیس جمهور منتخب مردم رفت

رئیس جمهور به دیدار حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران رفت.

 

*** روحانی به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت

 

به گزارش پژواک [1]، حسن روحانی برای تبریک پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین در انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری در محل حوزه ریاست قوه قضاییه حضور یافت.

در این دیدار دو طرف درباره مسایلی از جمله مشارکت پرشور مردم در انتخابات و تاثیر آن بر اقتدار هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی گفتگو کردند.

 

 

*** تبریک رئیس جمهوری به رئیس جمهور منتخب

 

به گزارش پژواک [1]، حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از مردم به دلیل حضور پرشور در انتخابات اظهار داشت:

از ملت شریف و فهیم که در این مقطع حساس تاریخی به سخنان معاندین و آن‌هایی که با جمهوری اسلامی ایران رابطه شان دشمنی و ضدیت بوده گوش ندادند و دیروز یک روز بسیار پرنشاطی را آفریدند و با حضور وسیع و آبرومندانه خود و با تصمیمی که ستاد ملی کرونا گرفته بود شرایط بهتری را از نظر آغاز و پایان رای گیری مهیا کرده بودند تشکر می‌کنم.

 

 

من به منتخب مردم تبریک می‌گویم حالا چون هنوز رسما اعلام نشده من هم با توجه به قانون مقداری تبریک رسمی را به تاخیر می‌اندازم اما منتخب در این انتخابات معلوم است که چه کسی رای به اندازه کافی آورده و امروز منتخب مردم هست و ان‌ شاءالله ۴۵ روز دیگر مسوولیت ریاست جمهوری را به عملا خواهد گرفت و این دولت، یعنی ۴۵ روز دیگر پایان ماموریت و مسوولیت دولت دوازدهم خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام///