- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

لزوم پرداخت تسهیلات با هدف توانمندسازی فعالان حوزه کسب و کارهای استارت‌آپی

معاون توسعه سرمایه انسانی وزیر ارتباطات بر لزوم پرداخت تسهیلات با هدف توانمندسازی فعالان حوزه کسب و کارهای استارت‌آپی تاکید کرد.

*** نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت، خللی در فعالیت‌ها وزارت ارتباطات ایجاد نمی‌کند

 

به گزارش پژواک [1]، سجاد بنابی در سفر به شیراز از اداره کل ICT استان فارس، شرکت کارخانجات مخابراتی [2] ایران، کارخانه نوآوری [1] شیراز و اداره کل پست فارس بازدید کرد و در گفتگو با مدیران این مجموعه‌ها در جریان فرآیند کار و مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 

وی در این سفر در جلسه شورای مدیران [3] بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس [4] شرکت کرد و در این جلسه که با حضور مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات در استان فارس برگزار شد، اظهار داشت:

نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت دولت [5]، خللی در فعالیت‌ها و اقدامات وزارت ارتباطات ایجاد نکرده است و با رویکرد وزیر ارتباطات، خدمت رسانی [6] به مردم تا پایان فعالیت دولت ادامه می‌یابد.

 

*** پرداخت تسهیلات به استارت‌آپ‌های متقاضی

 

معاون توسعه انسانی وزیر ارتباطات، پیرامون همسان‌سازی حقوق کارکنان این وزارت خانه، بیان داشت:

در حوزه پایداری نیروی انسانی [7]، همسان سازی حقوق و کاهش شکاف پرداختی‌های نیروهای غیررسمی و رسمی از مواردی بود که در وزارت ارتباطات مورد توجه ویژه قرار گرفت و علی رغم محدودیت‌های قوانین و مقررات، تلاش کردیم تساوی در حقوق کارکنان تا حد امکان برقرار شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توانمندسازی استارت‌آپ‌ها، افزود:

در بازدیدی که از کارخانه نوآوری شیراز داشتیم، اکوسیستم نوآوری استان جایگاه و وضعیت مناسبی پیدا کرده است و تاکید وزیر ارتباطات، پرداخت تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده به فعالان استارت‌آپی برای توانمندسازی این کسب و کارها است و برای تحقق موضوع، پست بانک استان تمهیدات لازم را برای ارایه وام به استارت‌آپ‌های متقاضی تسهیلات در نظر بگیرد.

 

*** با شیوع کرونا سفارش‌های پستی افزایش یافت

 

به گزارش پژواک [1]، معاون توسعه سرمایه انسانی وزیر ارتباطات در پایان در خصوص مشکلات پست استان فارس، اظهار داشت:

با شیوع کرونا و افزایش سفارش‌های پستی و متعاقب آن افزایش حجم فعالیت‌ها، فشار زیادی به شبکه پستی کشور و کارکنان زحمتکش پست وارد شده است که جای تقدیر ویژه دارد و با توجه به مشکلاتی که برای تعدادی از نواحی پستی شیراز وجود دارد باید در اسرع وقت این موارد رسیدگی شود.

 

 

انتهای پیام///