- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

آخرین مهلت ثبت نام در پنجمین همایش ملی علوم و فناوری نانو

بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، ۳۱ خردادماه آخرین مهلت ثبت نام در پنجمین همایش ملی علوم و فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیر کبیر است.

 

*** برگزاری پنجمین همایش ملی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر

 

به گزارش پژواک [1]، بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، ۳۱ خردادماه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات پنجمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری [2] نانو است که به صورت مجازی، به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر [3] به نمایندگی از انجمن نانوفناوری ایران برگزار می شود.

 انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری [4] در کشور و یکی از پویاترین انجمن های علمی [5] در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، سلسله همایش های ملی و کارگاه های آموزشی [6] علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را برگزار کرده است.

 

*** برگزاری همایش ملی علوم و فناوری نانو در روزهای ششم تا نهم شهریورماه 

 

پنجمین دوره این همایش به دلیل شیوع کووید-۱۹ در روزهای ششم تا نهم شهریور ماه ۱۴۰۰ توسط انجمن نانو فناوری ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی برگزار می شود.

محورهای این دوره از همایش عبارتند از:

نانومواد/نانوساختارها/سنتز و کاربرد، نانوفناوری/انرژی و محیط زیست، نانوفناوری/ پزشکی [7] و داروسازی، محاسبات و مدل سازی در مقیاس نانو ، نانوفناوری/تجاری سازی/اقتصاد و بازار [1].

 

*** شرکت در سخنرانی‌ها همراه با اعطای گواهی 

 

به گزارش پژواک [1]، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و آخرین مهلت ارسال پوستر و ارائه نهایی ۳۱ خردادماه در نظر گرفته شده و علاقه مندان باید به وب سایت این همایش به آدرس http://ins-conf.ir مراجعه کنند.

مقالات برگزیده در دو مجله دنیای نانو و نانو مقیاس به چاپ خواهد رسید،همایش دارای نمایه ISC است، شرکت در سخنرانی‌ها، همراه با اعطای گواهی حضور خواهد بود.

 

 

انتهای پیام///