- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

زمان ثبت نام و برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ مشخص شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، زمان ثبت نام و برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

 

*** ثبت نام و برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰

 

به گزارش پژواک [1]، بر اساس اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، ثبت‌ نام [2] در بیست‌ و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر [3] و تجارت الکترونیک [4] الکامپ از روز چهارشنبه، ۱۲ خردادماه آغاز می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته متقاضیانی که به کمتر از ۸۰ مترمربع فضای نمایشگاهی نیاز دارند،‌ بعد از ثبت نام در سایت الکا‌مپ می‌توانند با پرداخت هزینه‌های مرتبط تا ظرف ۴۸ ساعت، ثبت نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان بیش از این متراژ نیز پس از ثبت نام در سایت الک‍امپ، به ترتیب اولویت [5] زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد.

این گروه نیز پس از تعیین مکان، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

سازمان‌ها و نهادهای دولتی متقاضی حضور در نمایشگاه [6] الکامپ، همانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت [7]، ثبت نام خود را انجام دهند که پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه الکا‌مپ ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی [1] برگزار می شود و ثبت نام در این نمایشگاه یک مرحله‌ای و قطعی است.

 

 

*** محورهای اصلی نمایشگاه الکام‍پ ۱۴۰۰

 

به گزارش پژواک [1]، الکا‌مپ ۱۴۰۰ با رویکرد آینده بهتر برگزار خواهد شد و بهداشت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت در بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت الکامپ مراجعه کنند.

در سال ۹۹ نمایشگاه الک‍امپ به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ لغو و الکام استارز به عنوان بخش کوچکی از این نمایشگاه به صورت آنلاین برگزار شد.

 

 

انتهای پیام///