- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

مشارکت فعال مدیران همراه اول در میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های کنفرانس مهندسی برق ایران

اپراتور اول تلفن همراه ضمن حمایت از بیست‌ونهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، در جریان برگزاری این رویداد مشارکت فعالانه‌ای خواهد داشت.

 

*** برگزاری بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران

 

به گزارش پژواک [1]، بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران که با هدف گسترش دانش فنی در گرایش‌های مختلف مهندسی برق از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه توسط انجمن مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی این کنفرانس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی برگزار می‌شود، برنامه‌های جانبی متعددی از جمله میزگردهای تخصصی، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و نمایشگاه تجهیزات مهندسی برق را نیز تدارک دیده است.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول هم که در راستای مشارکت در توسعه دانش فنی اکوسیستم علمی و دانشگاهی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری به حمایت از این کنفرانس پرداخته، در جریان برگزاری این رویداد حضوری فعال خواهد داشت.

 

*** مشارکت فعال مدیران همراه اول در میزگردهای تخصصی 

 

میزگردهای تخصصی با عنوان بومی‌سازی صنعت ICT – دستاوردهای اپراتورهای موبایل در ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به ریاست حمید بهروزی، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول و با دبیری فرامرز رستگار، دبیر سندیکای مخابرات برگزار خواهد شد که مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول و وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و چهار نفر دیگر از اعضای هیات علمی دانشگاه و فعالان این صنعت در پنل حضور خواهند داشت.

میزگرد دوم نیز با عنوان ارائه سرویس‌های نوین دیجیتال و هوشمند همراه اول [1] در ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به ریاست سیاوش بیات سرمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و معاون فناوری اطلاعات همراه اول و دبیری سیدرضا جوکار نراقی، مدیرعامل شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند برگزار خواهد شد که مدیران اپلیکیشن شاد و ابرپروژه ذره‌بین در کنار مشاوران معاونت فناوری اطلاعات همراه اول [2] و مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه در آن حضور خواهند داشت و میز گرد سوم در ارتباط با وضعیت فارغ التحصیلان دانشگاهی در حوزه برق و مخابرات برگزار می‌شود.

 

*** پنج کارگاه رویداد تخصصی

 

گفتنی است، همراه اول همچنین در کنار سخنرانان مدعو نظیر پرفسور واعظزاده، استاد تمام دانشگاه تهران، پرفسور قاسم لویی از اساتید مهندسی برق در کشور انگلستان، پرفسور محمد جمشیدی، استاد دانشگاه تگزاس آمریکا، رسول سرائیان، معاون سابق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دو سخنرانی با موضوعات Beyond 5G: Road to 6G networks توسط وحید شاه‌منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و ۵G promises for IoT» توسط رضا وحیدنیا، عضو هیات علمی دانشگاه BCIT و مشاور مرکز تحقیق و توسعه همراه اول خواهد داشت.

اپراتور اول تلفن همراه قرار است در پنج کارگاه این رویداد نیز با عناوین نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی: از معماری تا جنبه های تجاری، تحولات گسترده در شبکه رادیویی ۵G، بلاکچین و قراردادهای هوشمند، چالش‌های یکپارچه‌سازی اینترنت همه چیز و طراحی و توسعه اکوسیستم نوعی اینترنت اشیاء و ملزومات پیاده‌سازی آن شرکت کند.

 
*** موضوع رویداد تخصصی

 

به گزارش پژواک [1]، گفتنی است این رویداد تخصصی درباره زمینه‌های موضوعی الکترونیک، کامپیوتر، قدرت، کنترل، مهندسی پزشکی و مخابرات و به دنبال ایجاد محیطی برای تبادل نظر علمی و تخصصی، ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و همچنین تشویق محققان کشور ‌است که همراه اول یکی از حامیان اصلی آن است.

 

 

انتهای پیام///