- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

همراه اول حامی مسابقه بین‌المللی فلسطین تنها نیست

همراه اول حامی مالی مسابقه بین‌المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست شد.

 

*** همراه اول حامی مسابقه بین‌المللی فلسطین تنها نیست

 

به گزارش پژواک [1]، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ضمن توجه به اهمیت اتحاد بین کشورهای اسلامی و مقوله مقاومت، حامی مالی مسابقه بین‌المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست شد.

این رویداد بین‌المللی که به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی [2] در حال برگزاری است، توانسته بیش از سه هزار اثر از ۶۶ کشور [3] را جذب و با تیمی از داوران ملی و بین‌المللی، آثار منتخب را روانه فضای نمایشگاهی (گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری) کند.

به گفته دبیر این مسابقه، ۲۳۷ هنرمند ایرانی در این رویداد بین‌المللی [4] حضور دارند که نشان می‌دهد چهره‌های نخبه کشورمان [1] تا چه میزان به بحث مقاومت در عرصه بین‌الملل اهمیت می‌دهند.

 

*** کشورهای حاضر در این مسابقه

 

به گزارش پژواک [1]، همچنین بیشترین تعداد هنرمندان خارجی حاضر در این مسابقه از کشورهای ترکیه با ۶۲ شرکت‌کننده، اندونزی و چین هر کدام با ۴۲ شرکت کننده بودند؛ از آمریکای لاتین هنرمندان کشورهای برزیل، کوبا مکزیک، پرو، کلمبیا و از کشورهای اروپایی نیز هنرمندان لهستانی، ایتالیایی، آلمانی و … حضوری مؤثر و گسترده داشتند.

باتوجه به اینکه هم اکنون در بیش از ۸ کشور جهان نمایشگاهی [5] از آثار مسابقه فلسطین تنها نیست افتتاح شده است، نشان از اهمیت فلسطین [6] به عنوان مسئله اول جهان اسلام و منطقه دارد.

اختتامیه این مسابقه بین‌المللی همزمان با روز جهانی قدس در حوزه هنری برگزار و از برندگان اول تا سوم به ترتیب با اهدای ۲۰۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ یورو [7] به همراه تندیس، تقدیر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///