- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

شاتل موبایل مودم‌ ۴.۵G عرضه کرد

شاتل موبایل اعلام کرد به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان مودم‌های ۴.۵G رومیزی زایکسل خود را مجددا به بازار عرضه می‌کند.

 

*** عرضه مودم‌ ۴.۵G شاتل موبایل

 

به گزارش پژواک [1]، شاتل هم زمان با شروع ماه رمضان جشنواره‌ای ترتیب داده است که در آن مودم رومیزی زایکسل مدل ۴۵۰۶ که پیش از این نیز به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و ۲ گیگابایت اینترنت هدیه عرضه می‌شد، حالا و پس از مدت‌ها توقف عرضه، در رمضان ۱۴۰۰ مجدداً و این بار با ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه در دسترس مستقیم [1] متقاضیان قرار می‌گیرد.

مودم رومیزی Zyxel مدل ۴۵۰۶ که یکی از پیشرفته‌ترین مودم‌های ۴.۵G موجود در بازار است، از چیپست HiSilicon LTE Cat۶ بهره می‌برد که امکان استفاده [2] از خدمات اینترنت [3] پرسرعت مبتنی بر نسل ۴.۵ را برای کاربر ممکن می‌کند.

این مودم از وای فای دو کانال ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی [4] پشتیبانی می‌کند و قابلیت پشتیبانی از اتصال بیسیم تا ۳۲ نفر به صورت هم زمان از طریق وای فای را دارد.

استفاده از مودم ۴.۵G زایکسل به همراه سیم‌کارت هوشمند [5] ش‍اتل موبایل به کاربر این امکان را می‌دهد که همیشه به اینترنت پرسرعت و باکیفیت دسترسی [6] داشته باشد.

 

*** شاتل موبایل چیست؟

 

به گزارش پژواک [1]، شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G در سراسر کشور است که برای نخستین بار، از فناوری سیم کارت هوشمند [7] استفاده کرده است.

با استفاده از این فناوری، سیم کارت هوشمند ش‍اتل موبایل با تحلیل آنتن‌های موجود در محدوده حضور مشترک، به طور خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می‌کند.

متقاضیان برای استفاده از شرایط ویژه این جشنواره و خرید این محصول می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

 

 

انتهای پیام///