- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

ال ‌جی فهرست گوشی‌هایی که به‌روزرسانی می‌شوند را منتشر کرد

ال‌ جی نه ‌تنها فهرست گوشی‌‌هایی که به اندروید ۱۱، اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ به‌ روزرسانی می‌شوند را منتشر کرد.

 

*** خداحافظی ال ‌جی از دنیای موبایل

 

به گزارش پژواک [1]، ال‌ جی چندی پیش اعلام کرد تا چند ماه دیگر از صنعت موبایل خارج می‌شود و دیگر گوشی جدیدی تولید نخواهد کرد.

با این‌حال، همچنان به پشتیبانی از گوشی‌های فعلی خود ادامه خواهد داد و حتی نسخه‌های جدید اندروید را برایشان منتشر خواهد کرد.

ال‌جی امروز رسما زمان انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی‌های فعلی‌اش را تأیید و حتی اعلام کرد در آینده، اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ هم برای این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

مدتی قبل وب‌سایت آلمانی شرکت ال ‌جی به زمان‌بندی انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی‌‌های این شرکت اشاره کرده بود.

حال وب‌سایت اندروید آتوریتی به این موضوع اشاره کرده است که بسیاری از گوشی‌‌های ال‌ جی تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد‌.

ناگفته نماند هم‌اکنون گوشی V60 به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی شده است.

 

*** گوشی‌‌هایی که به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی می‌شوند

 

فهرست گوشی‌‌های ال‌ جی که به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی می‌شوند.

 

بازهم باید به این موضوع اشاره کنیم که این اطلاعات [2] چون به وب‌سایت آلمانی ال ‌جی مربوط می‌شوند، ممکن است در کشورهای [3] مختلف با تغییراتی همراه باشند.

این احتمال وجود دارد که تعدادی از گوشی ‌های ال جی در برخی کشورها به‌روزرسانی دریافت نکنند.

 

*** گوشی‌هایی که به اندروید ۱۲ و ۱۳ به‌ روزرسانی می‌شوند

 

وب‌سایت کره‌ای شرکت ال‌جی هم تأیید کرده است که اندروید [4] ۱۱ برای گوشی‌هایی مانند V50 ،‌V50S ،‌Q31 ،‌Q51 ،‌Q61 ،‌Q70 ،‌Q92 و Q9 One منتشر خواهد شد.

در این وب‌سایت، به انتشار اندروید ۱۲ و اندروید [5] ۱۳ هم اشاره شده است که در‌ادامه، فهرست این گوشی‌‌ها [1] را هم ملاحظه می‌کنید.

 

 

*** احتمال عدم به‌روزرسانی در برخی کشورها

 

به گزارش پژواک [1]، ال ‌جی قبلا اعلام کرده بود که به‌روزرسانی [6] گوشی‌های این شرکت در کشورها و منطقه‌های مختلف متفاوت خواهد بود و احتمال دارد به‌روزرسانی‌های جدید در برخی کشورها منتشر نشوند.

همچنین، این شرکت تأیید کرده است که انتشار به‌روزرسانی‌های جدید به سیاست‌های گوگل هم ارتباط دارد، به‌همین‌دلیل ممکن این فهرست تغییر کند.

 

 

انتهای پیام///