- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

ویژه‌ برنامه‌های رمضانی لنز ایرانسل اعلام شد

ویژه‌ برنامه‌های تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای رمضان ۱۴۰۰ اعلام شد.

 

*** ویژه‌ برنامه‌های شبکه لنز 

 

به گزارش پژواک [1]، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری، تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود، برنامه‌های ویژه‌ای را با اشتراک رایگان تدارک دیده است.

بر این اساس، شبکۀ لنز و ماه همچون سال گذشته، به پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و… می‌پردازد.

همچنین لنز فیلم عنوان شبکۀ ویژۀ فیلم و سریال لنز است که در ماه مبارک رمضان [2]، از افطار تا سحر، فیلم‌ها و سریال‌های جدید و ویژه‌ای متناسب با حال و هوای این ماه پخش می‌کند.

لنز ایرانسل همچنین طی همکاری با مجموعۀ هیئت آنلاین، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی [3] را در قالب شبکۀ اختصاصی، برای علاقه‌مندان پخش می‌کند.

طرفداران موسیقی لنز نیز می‌توانند در این ماه مبارک، مجموعۀ ویژۀ مناسبتی، شامل، نواهای مذهبی، مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان را در لنز بشنوند.

همچنین برنامۀ ورزشی محوطۀ جریمه، با موضوع فوتبال و حواشی [4] آن، در ماه مبارک رمضان، به صورت ویژه در شبکۀ لنز اسپورت برای علاقه‌مندان به برنامه‌های ورزشی پخش می‌شود.

لنز ایرانسل همچنین برنامه‌های طنز و سرگرمی ویژه‌ای را برای ماه مبارک رمضان و نیز یک شگفتانه برای عید سعید فطر تدارک دیده است که جزئیات [1] آن به زودی به اطلاع مخاطبان برنامه‌های این اپلیکیشن خواهد رسید.

 

*** شبکه لنز ایرانسل

 

به گزارش پژواک [1]، اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی [5] (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… ، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند. 

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند [6] ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها [7] تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست علاقه‌مندی و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام///