- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

قیمت روز گوشی‌های سامسونگ و آیفون در بازار

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ و اپل در بازار ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

 

*** قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

 

به گزارش پژواک [1]، در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی [2] نوت ۱۰ محسوب می‌شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می‌گذرد.

اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی [3] S10 لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت هستند که قیمت مناسبی دارند.

همچنین یکی از محبوب‌ترین [4] گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A51 است که این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A50 به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر [5] آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌کنندگان [1] قرار بگیرد.

همچنین دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A50 در مدل A51 جای خود را به دوربین [6] چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربین‌ها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است.

اگر قصد خرید گوشی‌های پرچمدار [7] را نداشته باشید، این محصول که در دسته میان‌رده سامسونگ قرار می‌گیرد گزینه مناسب و جذابی برای خرید خواهد بود. 

 

 

*** قیمت گوشی‌های شرکت اپل

 

به گزارش پژواک [1]، شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است.

اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده.

 

 

 

انتهای پیام///