- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

تقدیر و تشکر تعدادی از نمایندگان مجلس از اقدامات همراه اول در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد

نائب رئیس مجلس و چند تن از نمایندگان مردم تهران در بهارستان، از اقدامات حمایتی همراه اول در مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و کردند.

 

*** تقدیر نمایندگان مجلس از اقدامات همراه اول در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد

 

به گزارش پژواک [1]، همراه اول در راستای ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی خود، ضمن اعزام تیم یاری رسان و توزیع اقلام خوراکی و بسته‌های حمایتی در مناطق زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، گزارش عملکردی از اقدامات خود به برخی نمایندگان مجلس [2] حاضر در منطقه ارائه داد.

سیدیاسر رایگانی، سخنگوی همراه اول که از روز گذشته(۶ اسفندماه) به همراه تیمی به مناطق زلزله زده سی سخت رفته است، گزارشی از پایداری و وضعیت شبکه ه‍مراه اول در این مناطق و اقدامات حمایتی این اپراتور به علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس [1]، احمد نادری و علی خضریان نمایندگان مردم تهران در بهارستان داد.

علی نیکزاد نیز ضمن استماع گزارش عملکرد فنی و همچنین اقدام حمایتی ه‍مراه اول از مردم مناطق زلزله زده، فعالیت های اپراتور [3] اول تلفن همراه در زمینه مسؤولیت اجتماعی را ارزنده توصیف و از ه‍مراه اول بابت مجموع این اقدامات تقدیر و تشکر کرد.

 

***زلزله در کهگیلویه و بویراحمد

 

به گزارش پژواک [1]، این حادثه غیرمترقبه که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت و مصدومیت تعدادی از هموطنان و خسارت به واحدهای مسکونی را سبب شد، در ساعت ۲۲ و پنج دقیقه چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری به قدرت ۵٫۶ ریشتر در بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد رویداد داد.

 

 

انتهای پیام///