- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

دومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول برگزار شد

دومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با شعار «همراهی از جنس تحول در دانش، نوآوری و دیجیتال» برگزار شد.

 

*** دومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول

 

به گزارش پژواک [1]، دومین «جشنواره مدیریت دانش همراه اول» همگام با اوج‌گیری نقش دانش، نوآوری، پیدایش فناوری‌های نوین و اهمیت یافتن ارزش منابع دانشی در اداره سازمان‌ها و همچنین تجربه مثبت و کارآمد نخستین دوره، در دو روز(سی و یکم شهریور و یکم مهرماه) برگزار شد.
رویکرد این جشنواره «تحول دیجیتال» و در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز پنج ساله شرکت ارتباطات [2] سیار ایران، با تجربه‌ای نو و سوار بر امواج فناوری به شکل ترکیبی از حضور مجازی و فیزیکی بود.
بنا بر تصمیم سیاستگذاران، این رویداد از یک جشنواره سالانه به سلسله رویدادهای مدیریت دانش تبدیل شده که دور نخست آن با تأکید بر حوزه‌های دانشی فنی برگزار و دوره‌های دانشی تجاری و مختص کل شرکت نیز در آذرماه و بهمن ماه سال جاری تشکیل خواهد شد.

 

*** همراه اول، اپراتور پیشرو در ارائه خدمات

 

به گزارش پژواک [1]، همراه اول به‌عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی، همواره توجه ویژه‌‌ به موضوع مدیریت دانش به عنوان جزیی از اهداف استراتژیک خود دارد و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه که خروج شرکت‌های تامین‌کننده را در پی داشته، لزوم تبیین جایگاه مدیریت دانش و کارکردهای آن در شرکت را در اولویت خود قرار داده است.

بر این اساس مدیریت دانش همراه اول با هدف یکپارچه‌سازی سرمایه‌های دانشی در بخش‌های مختلف و تأثیرگذاری مستقیم بر مفاهیمی مانند مشتری‌مداری، یادگیری سازمانی، اعتلای فرهنگ سازمانی، رهبری و تصمیم‏‌گیری هوشمندانه، بازطراحی فرآیندها، تولید دانش جدید و تبدیل دانش ضمنی به صریح در راستای ارتقای سطح فعالیت‌ها و رسیدن به اهداف مورد نظر گام برداشته و نخستین دوره این جشنواره که با تمرکز بر «مدیریت دانش با محوریت مفاهیم جدید شبکه» بود، با حضور مدیران ارشد و کارکنان منتخب شرکت ارتباطات سیار ایران سال گذشته و با هدف شناسایی و تجلیل از همکاران دانشی و برترین‌ها در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

 

 

انتهای پیام///