- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

نمایش اثر شب پرستاره ون گوگ در آسمان و ثبت رکورد گینس

شرکت تولی پهپاد به همراه دانشگاه تیانجین در چین، با به تصویر کشیدن یکی از آثار ون‌گوگ رکورد طولانی‌ترین انیمیشن اجرا شده توسط پهپادها در آسمان که به مدت ۲۶ دقیقه و ۱۹ ثانیه بود را در گینس ثبت کردند.

 

*** نمایش اثر شب پرستاره ون گوگ در آسمان

 

به گزارش پژواک [1]، اثر هنری شب پرستاره ونسان ون گوگ نقاش مشهور که روی پوسترها، ماگ‌های قهوه و حتی مسیر دوچرخه سواری می‌توان آن را دید، حال به نظر می‌رسد در آسمان‌ها هم آن را به نمایش گذاشته‌اند.

در یک عملیات ۶۰۰ هواپیمای بدون سرنشین با کمک یکدیگر تصویر این اثر هنری را در آسمان شب تیانجین در شمال چین ایجاد کردند و با انجام این کار، سبب ثبت کار خود در کتاب رکورد جهانی گینس شدند.

 

*** توضحاتی درباره این نمایش

 

ژانگ سیکی، مدیر عامل شرکت EFYI Group به گینس، گفت:

انیمیشن راهی برای گفتن یک داستان و هر چیزی است که می‌خواهید بازگو کنید.

انجام انیمیشن توسط هواپیماهای بدون سرنشین بسیار سخت است. ساخت [2] یک انیمیشن کامل از نظر فنی برای کل تیم یک چالش دشوار بود.

هواپیماهای بدون سرنشین دور هم جمع شدند تا داستان [1] زندگی ون گوگ را بازگو کنند.

شب پرستاره تنها نقاشی ونسان ون گوگ نبود که در آسمان بازآفرینی [3] شد. این اجرا به نوعی داستان زندگی این هنرمند را روایت می‌کرد و در میان معروف‌ترین آثار وی از جمله گندم‌زاری با سروها ، درخت توت در پاییز و مجموعه گل‌های آفتابگردان نیز در این اجرا به نمایش گذاشته شد.

 

*** توضحاتی درباره پهپادها

 

به گزارش پژواک [1]، این شرکت برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در اجرای این تصاویر از فناوری موقعیت یابی با دقت بالا همراه با فناوری [4] همگام سازی برای دستیابی به اقدام هماهنگ [5] استفاده کرد.

تمام ۶۰۰ هواپیمای بدون سرنشین از یک مدل(Agile Bee II) بودند که این پهپاد [6] نیز تقریباً سه پوند وزن دارد و با سرعت ۲۰ مایل در ساعت پرواز می‌کند.

 

 

انتهای پیام///