- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

حضور ایرانسل در رویداد بومی‌سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات

ایرانسل با هدف ادامه حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی در سال جهش تولید، در رویداد معرفی دستاوردهای بومی‌سازی تجهیزات اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات شرکت کرده است.

 

*** حضور ایرانسل در رویداد بومی‌سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات

 

به گزارش پژواک [1]، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در این رویداد که روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه ۱۳۹۹، در پژوهشگاه ICT در حال برگزاری است، آخرین دستاوردهای خود در زمینۀ مراکز داده، شبکۀ توزیع محتوا و خدمات ابری را معرفی می‌کند.

همچنین در حاشیه این رویداد، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و میزهای گفت‌وگوی تقاضامحور بین مشتریان و عرضه‌کنندگان، با همکاری مرکز ملی فضای مجازی [2] و نهادهای بخش خصوصی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ایرانسل که در راستای بهره‌مندی از توانایی و ظرفیت شرکت‌های توانمند داخلی و حمایت از سیاست‌های کلان ملی مبنی بر حمایت از تولید بومی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعۀ فرصت‌های کسب‌وکار در حوزه‌های مخابراتی [3]، شامل زیرساخت‌های فناوری [4] اطلاعات، مراکز داده، شبکه و امنیت اطلاعات در حال شناسایی پیمانکاران و شرکت‌های فعال ایرانی و همکاری [5] با آنان است، در این نمایشگاه بخشی از ظرفیت‌های خود در حوزه‌های مورد اشاره و فرصت‌های موجود برای همکاری‌های آتی با شرکت‌های بومی توانمند و شرکت‌های دانش‌بنیان [6] را به نمایش گذاشته است.

 

*** شناسایی نیازمندی‌های مختلف خود در زمینه تجهیزات اطلاعاتی

 

به گزارش پژواک [1]، ایرانسل همچنین با حضور در میزهای گفت‌وگوی تقاضامحور، نیازمندی‌های مختلف خود در زمینۀ زیرساخت‌های اطلاعاتی را ارائه و پیمانکاران واجد شرایط در این زمینه را شناسایی [1] می‌کند.

رویداد معرفی دستاوردهای بومی‌سازی تجهیزات [7] اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات، روزهای ۳ و ۴ اسفند ۱۳۹۹، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶، در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات واقع در خیابان کارگر شمالی تهران در حال برگزاری است.

 

 

انتهای پیام///