- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

برگزاری هفته‌های خرید اینترنتی از ابتدای اسفند

براساس اعلام اتحادیه کشوری کسب ‌و کارهای مجازی، طرح هفته‌های خرید اینترنتی از ابتدای اسفندماه برگزار می‌شود.

 

*** برگزاری هفته‌های خرید اینترنتی 

 

به گزارش پژواک [1]، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی [2] در راستای حمایت از کسب‌ و کارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین و استفاده از این ظرفیت برای پشتیبانی از کسب ‌و کارها و اصناف در استان‌ها و همچنین تشویق [3] عموم مردم به خرید اینترنتی در نظر دارد تا از ابتدای اسفندماه [4] طرح هفته‌های خرید اینترنتی را در کشور آغاز کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اتحادیه [5] کسب و کارهای مجازی، هفته‌های خرید اینترنتی ایران رویدادی است که در نظر دارد بستر مناسبی برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران را فراهم کند.

برگزاری این رویداد، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های [6] مختلف را برای همه مردم ایران دسترس‌پذیر می‌سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب ‌و کارهای مجازی و کسب‌ و کارهای استانی است تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر عرضه کنند.

 

*** هدف از برگزاری طرح هفته‌های خرید اینترنتی

 

هدف از برگزاری این طرح حمایت از کسب ‌و کارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب ‌و کارهای آسیب‌دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخش‌های کشور، دسترسی کسب‌ و کارهای محلی به بازاری به وسعت ایران [7]، تأکید بر تمرکززدایی از سرویس‌های اینترنتی، قطع زنجیره ویروس کرونا و عدم محدود ماندن به پایتخت [1] است.

 

*** نحوه شرکت در این طرح

 

به گزارش پژواک [1]، بنابر اعلام روابط عمومی این اتحادیه هر هفته یکی از استان‌های ایران میزبان تمامی کسب‌وکارهای مشارکت کننده در این رویداد خواهد بود.

این یک فرصت مناسب برای تمامی ذی نفعان در عرضه محصولات و ارائه خدمات به تمام ایران و برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان است. کسب‌ و کارهای آنلاین در این میان، نقش بسزایی دارند.

کسب و کارهای علاقه‌مند به ثبت نام در این رویداد می‌توانند با مراجعه به پنل عضویت خود، و انتخاب بخش هفته خرید اینترنتی، اطلاعات خود را ثبت کنند.

 

 

انتهای پیام///