- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

قیمت بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جی بی ال

قیمت بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را در این خبر مشاهده کنید.

 

*** جی بی ال مدل Flip 5

 

به گزارش پژواک [1]، اسپیکر Flip 5 محصولی از شرکت جی‌ بی ال است که از طراحی مشابه‌ نسل قبلی خود یعنی Flip 4 بهره می‌برد.

این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی متصل می‌شود و می‌تواند صدایی با کیفیت خوب به کاربر ارائه کند. توان خروجی این اسپیکر شرکت JBL برابر با ۲۰ وات و فرکانس پاسخ‌گویی در آن بازه‌ی ۹۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز است. شرکت JBL این اسپیکر را به یک میکروفن داخلی تجهیز کرده است تا به کمک آن بتوان به تماس‌های دریافتی تلفن‌همراه پاسخ داد.

قیمت: ۹۰ دلار

 

*** جی بی ال مدل Boombox

 

اسپیکر Boombox محصولی از شرکت JBL است که به صورت بی‌سیم و از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌‌ی صوتی متصل می‌شود.

این اسپیکر شرکت JBL دارای دو ووفر با سایز ۴ اینچ و دو توییتر با سایز ۲۰ میلی‌متر است که به یاری آن‌ها می‌توان شاهد تولید صدایی شفاف و با بیس مناسب بود.

توان خروجی اسپیکر Boombox برابر با ۶۰ وات در حالت اتصال اسپیکر به برق شهری و ۴۰ وات در حالت استفاده از باتری است. این توان خروجی برای یک اسپیکر، مقدار بسیار زیادی است.
فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر Boombox شرکت جی‌بی‌ال برابر با بازه‌ی ۵۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. 

قیمت: ۴۰۰ دلار

 

*** جی بی ال مدل Party Box 100

 

به گزارش پژواک [1]، اسپیکر Party Box 100 محصولی از شرکت جی‌ بی ال است که به واسطه توان خروجی بالا، صدای پرقدرت و شفافی را در ابعادی وسیع، برای برگزاری مهمانی‌ها و مجالس ایجاد می‌کند. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث، پورت USB وخروجی AUX به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌‌های مختلف صوتی متصل می‌شود.

اسپیکر Party Box 100 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی پر قدرت با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌کند که برای پخش‌موسیقی به مدت ۱۲ ساعت جواب‌گو است.
 این محصول دارای ورودی‌های مجزا برای میکروفون و گیتار هست که همه چیز را برای یک اجرای حرفه‌ای فراهم می‌کند. اگر به دنبال یک اسپیکر پرقدرت هستید با توجه به قابلیت‌های فراوان و کیفیت بالای محصولات برند جی بی ال بی‌شک انتخاب اسپیکر Party Box 100 می‌تواند جزو بهترین انتخاب‌هایتان قرار گیرد.

قیمت: ۴۲۰ دلار

 

 

انتهای پیام///