- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

بهترین سایت‌های فناوری در دنیا

هر روز تعداد بسیار زیادی از محصولات با تکنولوژی روز به بازار عرضه می‌گردد، بنابراین برای استفاده بهتر از فناوری باید به ‌روز باشید.

 

***  وبسایت Techcrunch.com

 

 

به گزارش پژواک [1]، این وبسایت به علاقه‌مندان بهفناوریکمک شایانی خواهد کرد. وبسایت (Techcrunch) تمام اطلاعات مربوط بهفناوریهای روز را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. همچنین این وبسایت پورتال‌های اینترنتی و محصولات جدید را بررسی می‌کند. از جمله برنامه‌ها که آخرین اطلاعات را در مورد آن می‌توان به اپلیکیشن واتس‌آپ (WhatsApp) اشاره کرد. همچنین به طور گسترده برنامه‌ها، رویدادها و محصولات جدید تولید شده توسط غول‌های موجود در بازار مانند دل، مایکروسافت، اپل و غیره تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 

***  وبسایت Thenextweb.com

 

 

این وبسایت با بیش از هفت میلیون بازدید ماهانه، یک جواهر واقعی برای کاربران حرفه‌ای است. کسب وکار و طریقه استفاده از فناوریهای جدید در این وبسایت بحث شده است. بخش جذاب وبسایت بحث، بر روی ابزارهای نسل بعدی است.

این وبسایت آخرین اخبار مربوط به بازی‌ها، نرم‌افزارها، خدمات وب و اسباب‌بازی‌های موجود در بازار را فراهم می‌کند. همچنین این وبسایت محصولات روزمره زندگی را به طور کامل پوشش می‎‌دهد. این ویژگی باعث شده است این وبسایت خود را برای ۱۰ میلیون بازدید در ماه از صفحات خود آماده کند.

 

*** وبسایت Wired.com

 

 

این وبسایت به دلیل پوشش کامل و گسترده از خبرهای تکنولوژی از دیگر سایت‌ها جدا می‌گردد. مسیر پیشرفت فناوریدر وبسایت به طور دقیق مورد بحث قرار می‌گیرد. این سایت کاربران خود را با آخرین اخبار در مورد ابزارهای جدید، دستگاه‌های امنیتی، مجموعه ویدئو‌ها، علم و سرگرمی آشنا می‌کند. آینده webmonkey.com بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. پیش‌بینی می‌شود که این وبسایت یک منبع اطلاعات ارزشمند برای توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد.

 

***  وبسایت Tech2.com

 

 

این وبسایت در نتیجه تلاش گروه Network18 به وجود آمد. ویژگی‌های جذاب وبسایت، فیلم‌های شگفت‌اگیز، عکس‌ها، پادکست‌ها در مورد جدیدترین تکنولوژی‌ها است. بررسی وبسایت بر روی ابزارهای جدید مانند تلفن همراه، سینمای خانگی، تبلت‌ها، لپ‌تاپ و دستگاه‌های بازی بسیار مفید است. از سر برگ How to Tab موجود در وبسایت می‌توانید مطالب جدیدی یاد بگیرید. این وبسایت در میان بهترین‌هاست؛ زیرا به طور جامع ابزارهای جدید را با هم مقایسه می‌کند.

 

*** وبسایت  Gizmodo.com

 

 

این وبسایت به گونه‌ای است که دوستداران آن در هر روز چند بار وسوسه خواهند شد و از آن بازدید می‌کنند؛ زیرا این وبسایت راهنمای عالی برای بهترین ابزارها است. وبسایت Gizmodo.com آخرین اخبار سیستم عامل‌های ios، android و windows را نشان می‌دهد. همچنین آخرین اخبار درباره گوشی‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌ها، آیفون و … مورد بحث قرار می‌گیرد. علاوه بر این می‌توان تک تک محصولات مورد علاقه خود را با هم مقایسه و بهترین آن را انتخاب و خریداری کرد. اخبار موبوط به نرم‌افزارهای جدید در این وبسایت می‌تواند دانش فنی مخاطبان را بالا ببرد.

 

***  وبسایت  Cnet.com

 

 

Cnet.com ایجاد یک جامعه روشنفکر را تضمین می‌کند. طیف بسیار وسیعی از اخبار تکنولوژی شامل رایانه، تلفن همراه، عکاسی، امنیت، فرهنگ فناوری، صنعت فناوری، گوگل، اپل، مایکروسافت و … در این وبسایت موجود است. این وبسایت مقالات آموزشی نیز ارائه می‌کند.

بخش ویدئو این سایت بسیار جذاب بوده و در نزد مخاطبان بسیار محبوب است؛ زیرا در این ویدئوها به طور واضح در مورد محصولات مطالب ارائه می‌شود. ویدئوهایی با موضوعات مختلف مانند آخرین اخبار و محصولات اپل، فیس‌بوک، آیفون و … بسیار سودمند هست و مردم را از آخرین روند و محصولات موجود در بازار مطلع می‌کند.

 

*** وبسایت Mashable.com

 

 

این وبسایت با شش میلیون طرفدار در شبکه‌های اجتماعی، یک وبسایت رویایی برای علاقه‏مندان است. مجموعه‌ای باورنکردنی از فیلم‌های خیره‌کننده در مورد آخرین فناوریها از جمله برنامه‌های کاربردی مختلف، نرم‌افزار، طراحی و … را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به پیشرفت‌های تکنولوژی را می‌توان در این سایت مشاهده کرد. شاید محبوبت این وبسایت به دلیل این است که تا امروز بیش از ۲۰ میلیون بازدید منحصر به فرد داشته است.

 

*** وبسایت Theverge.com

 

 

این سایت برای بررسی دقیق محصولات جدیدی که به بازار عرضه می‌شوند، بسیار مهم است. این وبسایت یک نمونه کامل برای تلاش در جهت آگاهی جامعه است و می‌تواند یک سهم بسیار زیاد در مورد بهبود اطلاعات در جامعه داشته باشد. اطلاعات محصولات به صورت دقیق بیان می‌شود. گزارش‌های این وبسایت در مورد تاثیر فناوری بر جامعه بسیار متمایز و مهم است.

 

*** وبسایت Digitaltrends.com

 

 

شعار این وبسایت ارتقاء شیوه زندگی است و بدون شک این شعار هدف سایت را نشان می‌دهد. در واقع هدف وبسایت آشنا ساختن افراد با تکنولوژی‌های پیشرفته است. این وبسایت طیف گسترده‌ای از اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد از جمله می‌توان به اخبار مربوط به تلفن‌های همراه، دستگاه‌های بازی، سینماهای خانگی، لپ‌تاپ و … اشاره کرد. در مورد اتومبیل‌ها، موزیک و عکاسی مطالب جالبی در این سایت وجود دارد. علاوه بر این، وبسایت اخبار، محصولات و بهترین برنامه‌های اپل را شامل می‌شود. اطلاعات زیادی دیگری نیز در وبسایت وجود دارد که شما از آن بازدید کنید.

 

*** وبسایت Techradar.com

 

 

به گزارش پژواک [1]، این وبسایت برای پوشش گسترده تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های جدید مفید است. یک وبسایت مناسب برای دسته‌بندی و درجه‌بندی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها است. درجه‌بندی‌های این وبسایت بر اساس یک بررسی دقیق صورت می‌گیرد پس نتیجه حاصل از آن می‌تواند بسیار مفید باشد. هر کسی که به دنبال خرید تلفن همراه یا تبلت جدید است به سایت سر زده و بهترین انتخاب را داشته باشد. رتبه‌بندی موجود در وبسایت بر اساس تجربه کاربران و بررسی آن‌ها انجام می‌شود.

همچنین این وبسایت آخرین اخبار مربوط به سیستم عامل آندروید از جمله جدیدترین برنامه‎ها، ویژگی‌ها و جزئیات آن‌ها را ارائه می‌کند.

علاوه بر این اطلاعات زیادی برای دوسداران اتومبیل نیز در سایت موجود است و توضیحاتی کوتاه در مورد تکنولوژی‌های اضافه شده به ماشین‌های به‌روز ارائه می‌گردد و می‌توان ویژگی‌ها جدید ماشین‌ها را با هم مقایسه کرد. این مقایسه به خوانند اطمینان می‌دهد که بهترین انتخاب را داشته و آن را خریداری کند.