- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

فروش کنسول بازی PS۵ به قیمت ۴۵.۵ میلیون در بازار/جدول نرخ‌ها

سرگرم شدن در خانه و رعایت قرنطینه می‌تواند هزینه‌ای ۶.۵ میلیونی تا ۴۵.۵ میلیونی برای دوستداران کنسول‌های بازی داشته باشد.

 

*** کنسول بازی PS۵ 

 

به گزارش پژواک [1]، با توجه به محدودیت تردد در شهرها و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها [2] میزان علاقمندی نوجوانان و جوانان به استفاده از کنسول‌های بازی به طرز چشمگیری بلا رفته است.

یکی از کنسول‌های بازی مورد علاقه این عده، کنسول بازی  PS۵ است که طرفداران و آرزومندان فراوانی [3] در سرتاسر جهان دارد. خوشبختانه این محصول در بازار ایران وجود داشته و فروخته می‌شود.

به اعتقاده استفاده‌کنندگان در صدر کنسول‌های بازی PS۵ قرار دارد و در بازار ایران [4] از بیش از ۱۹.۷ میلیون تا ۴۵.۵ میلیون تومان می‌توان آن را خریداری کرد.

در بازار پلی استیشن سونی PS۵  با ظرفیت یک ترابایت (نسخه استاندارد دارای دیسک درایو) با حداقل قیمت ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۴۵ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رتبه دوم گران‌ترین کنسول بازی را باید به کنسول بازی سونی [5] پلی استیشن PS۵ ظرفیت یک ترابایت (نسخه دیجیتال) و با قیمتی از ۱۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان تا ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اختصاص داد.

در جایگاه سوم کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X  با ظرفیت یک ترابایت [6] و با قیمتی از ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۲۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان [7] قرار دارد.

 

کنسول بازی

 

 

انتهای پیام///