- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

تلفن همراه، تکنولوژی یا تجمل/ قیمت‌های تعجب برانگیز در بازار موبایل

قیمت برخی تلفن های همراه آنچنان افزایش یافته که تعجب برانگیز شده است به طوری که برای خرید یک گوشی باید بیش از ۷۰ میلیون تومان پرداخت.

 

*** تکنولوژی یا تجمل 

 

به گزارش پژواک [1]، تلفن همراه، وسیله ارتباطی که این روزها بیشتر از کاربرد، خاصیت تجملاتی پیدا کرده و به کالایی لوکس تبدیل شده است.

در این روزها، شیوع ویروس کرونا و نوسانات  نرخ ارز تاثیر شدیدی روی روند فروش گوشی‌های همراه داشته است.

برای مثال سامسونگ درست در زمان شیوع ویروس کرونا از گوشی‌های سری اس ۲۰ رونمایی کرد، همچنین آیفون ۱۲ نیز در شهریور ماه سال جاری رونمایی شد که این گوشی‌ها قیمت زیادی داشتند.

بنابراین این پرچم‌دارها نتوانستند آن‌طور که باید در بازار بدرخشند هر چند که قیمت بسیار بالای آن‌ها به دلیل نوسانات قیمت ارز هم در این مسئله بی تاثیر نبود.

 

*** قیمت‌های تعجب برانگیز در بازار موبایل

 

به گزارش پژواک [1]، بازار موبایل ماه‌ها است تحت تاثیر نرخ ارز، روزهای پرالتهابی را از نظر قیمت تجربه می‌کند به طوری که نوسانات [2] بازارهای مالی سبب شده تا هر روز از ارزش قیمتی گوشی‌های موجود در بازار کاسته یا بر آن افزوده شود.

در شرایط بد اقتصادی این روزها، قیمت برخی گوشی‌های موبایل آنچنان افزایش یافته که تعجب برانگیز شده است به طوری که برای خرید یک گوشی باید بیش از ۷۰ میلیون تومان پرداخت که این رقم از توان اقتصادی بسیاری از افراد جامعه [3] خارج است.

 

 

انتهای پیام///