کد خبر:264602
پ
صدور گواهی الکترونیکی
معاون مرکز میانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

رشد ۲۲۴ درصدی صدور گواهی امضای الکترونیکی در سال ۹۹

معاون مرکز میانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از رشد ۲۲۴ درصدی صدور گواهی امضای الکترونیکی در سال ۹۹ خبر داد.

معاون مرکز میانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از رشد ۲۲۴ درصدی صدور گواهی امضای الکترونیکی در سال ۹۹ خبر داد.

 

*** رشد صدور گواهی امضای الکترونیکی

 

به گزارش پژواک، فاطمه جعفری ضمن اعلام خبر راه‌اندازی مرکز راهبری و پشتیبانی گواهی امضای الکترونیکی با خدمات «مرکز تماس» و «سامانه پشتیبانی و ثبت تیکت» برای پشتیبانی متقاضیان و دارندگان گواهی امضای الکترونیکی، اظهار داشت:

از ابتدای راه‌اندازی زیرساخت کلید عمومی در کشور در مجموع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار گواهی امضای الکترونیکی برای کاربران نهایی صادر شده است.

با توجه به تلاش‌های انجام شده در سال ۱۳۹۸ در راستای توسعه کاربری گواهی امضای الکترونیکی و افزایش تعداد سامانه‌های مجهز به زیرساخت کلید عمومی، تعداد گواهی‌های صادر شده برای کاربران نهایی در سال گذشته ۵۹۰ هزار فقره بوده که نسبت به سال قبل از آن، رشدی ۲۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مرکز صدور گواهی‌الکترونیکی میانی عام در تلاش است تا با ارائه خدمات تسهیل و تسریع‌کننده نظیر صدور نیمه‌حضوری و تمدید غیرحضوری گواهی امضای الکترونیکی، کارها را تسهیل کند.

 

*** پاسخ به سوالات متقاضیان

 

به گزارش پژواک، معاون مرکز میانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان، اضافه کرد:

سامانه پشتیبانی و ثبت تیکت، به منظور ثبت پرسش‌های متقاضیان در فرآیند صدور گواهی الکترونیکی ایجاد شده و به‌صورت غیرحضوری پاسخگوی سوالات و ارائه‌دهنده راهنمایی‌های لازم است که در نتیجه، با تسهیل در رفع مشکلات متقاضیان، افزایش رضایت‌مندی کاربران و همچنین امکان رصد مشکلات برای مدیران و راهبران سامانه را فراهم می‌کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه