کد خبر:264391
پ
۶۱۹۶۲۶۹۴
پژواک گزارش می‌دهد:

آزمایش ارسال پست اینستاگرام از مرورگر رایانه

اینستاگرام در حال آزمایش فراهم سازی امکان ارسال پست از مرورگر رایانه است و برای نخستین بار به کاربران اجازه می دهد خارج از این اپلیکیشن به ارسال پست بپردازند.

اینستاگرام در حال آزمایش فراهم سازی امکان ارسال پست از مرورگر رایانه است و برای نخستین بار به کاربران اجازه می دهد خارج از این اپلیکیشن به ارسال پست بپردازند.

 

*** آزمایش ارسال پست اینستاگرام از مرورگر رایانه

 

به گزارش پژواک، این شرکت آزمایش مذکور را در گفت و گو با انگجت تایید کرد.

 

سخنگوی اینستاگرام گفت:

ما می دانیم که بسیاری از افراد از رایانه شان به اینستاگرام دسترسی دارند. به منظور بهبود این تجربه، ما امکان ارسال پست اینستاگرام از مرورگر دسکتاپ را آزمایش می کنیم.

 

ارسال پست از دسکتاپ پیش از این توسط الساندرو پالوزی مشاهده شده بود که به مهندسی معکوس اپلیکیشنهای محبوب می پردازد اما در آن زمان پالوزی اعلام کرده بود به نظر می رسد این تنها یک آزمایش داخلی است.

اما اکنون وضعیت متفاوت بوده و کاربران متعددی در حال مشاهده قابلیت جدید هستند که ارسال پست از داخل مرورگر را امکان پذیر می‌کند.

 

به نظر می رسد تفاوت قابل توجهی بین پستهای ارسال شده از خارج از اپلیکیشن اینستاگرام وجود نداشته باشد. انگجت تایید کرد که همچنان امکان بارگزاری تصاویر متعدد، ویرایش و استفاده از فیلتر برای تصاویر ارسال شده از مرورگرهای دسکتاپ وجود دارد. پیش از این کاربرانی که خواستار ارسال پست از رایانه شان بودند از ترفندهایی مانند استفاده از اپلیکیشنهای شخص ثالث بهره می بردند.

 

*** اینستاگرام بیشتر به فیس بوک شباهت پیدا می‌کند

 

به گزارش پژواک، بر اساس گزارش انگجت، این تغییر قابل توجهی محسوب می شود و وب سایت اینستاگرام را به اندازه خود اپلیکیشن کاربردی می‌کند.

همچنین نشانه دیگری است که اینستاگرام بیشتر به فیس بوک شباهت پیدا می‌کند.

این شرکت اوایل هفته جاری تایید کرد در حال آزمایش تغییر دیگری است که پستهای پیشنهادی را پیش از محتوای پستهایی که کاربران دنبال می‌کنند، در فید آنها قرار می دهد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه