کد خبر:264257
پ
۲۰۱۶۰۳۱۰۰۸۷۴۴۲۴۰۰۴
سرپرست مرکز توسعه فناوری وزارت صنعت:

پروژه‌های سامانه تاپ، در اولویت هزینه‌کرد منابع

سرپرست مرکز توسعه فناوری وزارت صنعت از در اولویت قرارگرفتن هزینه کرد منابع، در راستای پروژه‌های ثبت شده در سامانه تاپ خبر داد.

سرپرست مرکز توسعه فناوری وزارت صنعت از در اولویت قرار گرفتن هزینه کرد منابع، در راستای پروژه‌های ثبت شده در سامانه تاپ خبر داد.

 

*** هزینه امور پژوهشی در قالب پروژه‌های کاربردی به مصرف می‌رسد

 

به گزارش صنایع، بهناز بختیاری چهارلنگ با اشاره به بند (و) تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه۱۴۰۰ کشور، اظهار داشت:

شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، مکلفند، حداقل چهل‌‌درصد از هزینه امور پژوهشی خود را به خزانه‌ داری کل‌ کشور واریز‌ کنند تا در راستای حل مسائل و مشکلات خود از طریق توافقنامه با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی اعم از دولتی و غیردولتی و جهاد دانشگاهی و حوزه‌های علمیه در قالب پروژه‌های کاربردی، پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، پروژه‌های پسادکتری و پروژه‌های تحقیقاتی دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی به مصرف برسانند.

 

*** پروژه­‌های ثبت شده در سامانه تاپ در اولویت هزینه‌کرد

 

بختیاری در ادامه با اشاره به تلاش­‌های صورت گرفته بر اساس تبصره ۲ ماده ۵ آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور، بیان داشت:

مقرر شد اولویت هزینه­ کرد منابع تبصره مذکور در شرکت­‌های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای پروژه­‌هایی باشد که در سامانه طرح تاپ ثبت و معرفی شده‌­اند.

 

*** اطلاع‌­رسانی­‌های لازم به شرکت­‌های تابعه صورت گرفت است

 

به گزارش پژواک، سرپرست مرکز توسعه و فناوری و صنایع پیشرفته وزارت صنعت در پایان پیرامون اطلاعرسانی‌های لازم به شرکت­‌های تابعه، اظهار داشت:

اطلاع­رسانی­‌های لازم در این خصوص به شرکت­‌های تابعه صورت گرفت است تا این موضوع پروژه‌ها با قید فوریت ظرف هفته­‌های آینده پیاده ­سازی گردد.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه