کد خبر:260801
پ
۱۶۱۸۴۹۲۹۶۲۹۵۷-CJ3H
پژواک گزارش می‌دهد:

شبهای رمضان با برنامه قرار سحر همراه اول

همراه اول با برنامه قرار سحر از ۲۷ فروردین ماه در روبیکا و آیگپ مهمان شب های رمضان است.

همراه اول با برنامه قرار سحر از ۲۷ فروردین ماه در روبیکا و آیگپ مهمان شب های رمضان است.
 
 

*** شبهای رمضان با برنامه قرار سحر همراه اول

 
 
به گزارش پژواک، مجری نام آشنای برنامه‌های سحرگاهی ماه مبارک رمضان، امسال نیز با همکاری همراه اول از طریق پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مهمان شب‌های هموطنان است.
با توجه به اینکه ماه رمضان بهترین ماه خدا و اوقات افطار و سحرگاهانش، وقت ملاقات خدا و اجابت دعا و از طرفی حرم نورانی و ملکوتی امام رضا علیه‌السلام نیز همواره پناهگاه حاجتمندان و دعاخواهان سراسر ایران است، به‌همین منظور همراه اول تلاش کرده تا امسال، وقت سحرگاهی رمضان الکریم را به‌صورت مستقیم از بارگاه معنوی و آستان قدس رضوی به هم میهنان و روزه داران تقدیم کند.
همراه اول با اشاره به شرایط خاص ماه رمضان امسال و ایجاد محدودیت های اجتماعی برای مردم، وعده رقم خوردن یکی از متفاوت ترین زمان های سحرگاهی رمضانی را با اجرای فرزاد جمشیدی و از جوار حرم نورانی امام رضا(ع) داده است.
این برنامه که قرار است با همکاری همراه اول از بیست و هفتم فروردین ماه از ساعت ۲۳ تا یک و نیم بامداد روزهای ماه مبارک رمضان و از طریق اپلیکیشن‌های «روبیکا» و «آیگپ» اجرا و پخش زنده شود، «قرار سحر» نامگذاری شده است.
در این برنامه فرزاد جمشیدی به‌عنوان تهیه کننده و مجری و محمود نعیمی موحد به عنوان کارگردان، آیتم های متنوعی را در رسانه های مذکور به مخاطبان خود تقدیم خواهند کرد.
پلاتوهای معنوی و ادبی مجری، دعوت از مهمانان معارفی، فرهنگی و هنری، ارتباط زنده با مجریان سراسر کشور و بیان مناسبات و حالات معنوی مردمان در ماه رمضان، پخش دعا، نیایش و نجواهای معنوی از جمله آیتم های برنامه «قرار سحر» خواهد بود.
گفتنی است حجت اشرف زاده نیز تیتراژ آغازین برنامه «قرار سحر» را اجرا کرده است.
 
 
 
انتهای پیام///
منبع
پژواک
ارسال دیدگاه