کد خبر:258065
پ
-وزیر-ارتباطات-
وزیر ارتباطات:

۵۹ هزار روستایی به اینترنت متصل شدند

وزیر ارتباطات از اتصال بیش از ۵۹ هزار روستایی به اینترنت طی کمتر از دو ماه خبر داد.

وزیر ارتباطات از اتصال بیش از ۵۹ هزار روستایی به اینترنت طی کمتر از دو ماه خبر داد.

*** اتصال ۵۹ هزار روستایی به اینترنت

 

به گزارش پژواک، محمد جواد آذری‌ جهرمی در صفحه شخصی خود درباره از آخرین وضعیت اتصال روستاهای استان سیستان و بلوچستان به‌اینترنت، نوشت:

عملیات اتصال روستاهای محروم سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پیشرفت خوبی دارد.

برخی اپراتورها عالی عمل کردند و برخی هم خوب بودند. همه در حال تلاش هستند تا اینترنت در تمام نقاط سیستان و بلوچستان در دسترس باشد.

وزیر ارتباطات در پایان، آورده است:

به برخی از دلایل که به زودی توضیح خواهم داد کمی از برنامه عقب هستیم. به زودی مجددا به این استان سفر خواهم کرد تا برخی برنامه‌ها را تغییر بدهیم تا این عقب‌ماندگی جبران شود.

 

 

*** برنامه‌ریزی برای اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت

 

به گزارش پژواک، تیم توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات از اوایل آذرماه برای اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت برنامه‌ریزی کردند.

اوایل دی ‌ماه وزیر ارتباطات همراه با معاونان خود به مدت ۱۰ روز در استان سیستان و بلوچستان مستقر شد تا به صورت میدانی پیگیر اتصال روستاهای این استان به‌اینترنت شود.

همچنین از تاریخ ۲۰ آذر تا ۸ بهمن ۱۳ سایت همراه اول، ۴۲ سایت ایرانسل، ۱۶ سایت‌های وب در روستاهای سیستان و بلوچستان نصب و راه‌اندازی شد که به واسطه آن اکنون ۵۹ هزار و ۱۷۴ نفر می‌توانند به راحتی از اینترنت‌استفاده کنند.

اپراتورها در حال تجهیز ۳۴ سایت دیگر هستند تا از این طریق ۱۱ هزار و ۹۵۰ نفر دیگر در روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت‌متصل شوند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه