کد خبر:267083
پ
انتصاب
با حکم رئیس جمهور:

۲ عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

رئیس جمهور طی حکمی دو عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی را منصوب کرد.

رئیس جمهور طی حکمی دو عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی را منصوب کرد.

 

*** انتصاب ۲ عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی

 

به گزارش پژواک، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، محمد صادق خیاطیان رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری و عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- را به سمت عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

 

متن حکم رئیس جمهوری به این شرح است:

«جناب آقای دکتر عیسی زارع پور و جناب آقای دکتر محمد صادق خیاطیان

در اجرای بند (۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۰۲/۰۶/۱۳۹۳ هیات وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان” عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی” منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و با تشریک مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش بنیان، تدوین برنامه‌های ویژه حمایتی برای حوزه‌های نوآوری و فناوری، بومی سازی و تجاری سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

 

*** حمد صادق خیاطیان کیست؟

 

خیاطیان دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

وی دارای سوابق متعدد دیگری از جمله سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و معاون دفتر امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ نیز می‌باشد.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه