کد خبر:266655
پ
هکر
پژواک گزارش می‌دهد:

۱۵ ترابایت از داده‌های یک شرکت اسرائیلی در دستان هکرها

یک گروه هکری ۱۵ ترابایت از داده های یک شرکت ارتباطاتی رژیم صهیونیستی را سرقت و برای فروش عرضه کرده است.

یک گروه هکری ۱۵ ترابایت از داده های یک شرکت ارتباطاتی رژیم صهیونیستی را سرقت و برای فروش عرضه کرده است.

 

*** ۱۵ ترابایت از داده‌های یک شرکت اسرائیلی در دستان هکرها

 

به گزارش پژواک، شرکت فناوری اطلاعاتی «ویسنتر» (Voicenter) واقع در منطقه تحت تسلط رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد طی دو روز قبل از آن با حمله سایبری عظیمی روبرو شده که سیستم‌های ارتباطاتی چند مشتری اش را فلج کرده است.

این شرکت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه پیامکی به مشتریانش ارسال و اعلام کرد یک روز قبل گروهی از هکرهای خارجی حمله سایبری علیه سیستم‌هایش انجام داده‌اند.
«ویسنتر» سرویس‌های مختلف از جمله مرکز تماس از جمله مدیریت تماس، ضبط تماس و ارسال پیامک برای مشتریانش ارائه می‌دهد.
از جمله مشتریان آن نیز می‌توان به شرکت امنیت سایبری چک پوینت، پارتنر (اپراتور موبایل)، موبایلی، اکسپون، وی۴جی، سیمیلر وب، آل جابز و Gett اشاره کرد.
گروهی هکری به نام «دوس»(Deus) بیانیه‌ای در فروم اینترنتی خود منتشر و اعلام کرد ۱۵ ترابایت داده از «ویسنتر» سرقت کرده است. این اطلاعات برای فروش عرضه شده‌اند.
این هکر صدها نمونه از اطلاعات خصوصی هک شده را نیز پست کرده که شامل محاورات تلفنی ضبط شده و پیام‌های واتس آپی بین کارمندان شرکت و مشتریان است.
گولان آشتان مدیر ارشد اجرایی ویسنتر نیز تأیید کرد که هکرها حمله سایبری علیه سیستم‌های شرکت انجام داده‌اند. اما وی ادعا کرد هیچ اطلاعات حساسی فاش نشده است.
این درحالی است که بسیاری از مشتریان شرکت از جمله وی۴جی و اکسپون پس از حمله سایبری از اختلالاتی در سرویس رسانی مشتریان خبر دادند.
 
 
 
انتهای پیام///
منبع
پژواک
ارسال دیدگاه