کد خبر:275437
پ
ردمی نوت ۱۰ لایت
پژواک گزارش می‌دهد:

گوشی جدید ردمی با چه قابلیتی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند ردمی K60 احتمالا با قابلیتی شبیه به داینامیک آیلند سری آیفون ۱۴ پرو معرفی خواهد شد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند ردمی K60 احتمالا با قابلیتی شبیه به داینامیک آیلند سری آیفون ۱۴ پرو معرفی خواهد شد.

 

*** گوشی جدید ردمی با چه قابلیتی معرفی می‌شود؟

 

به گزارش پژواک، اپل از طراحی جدیدی برای بریدگی دوربین سلفی و فیس‌آی‌دی مدل‌های پرو آیفون ۱۴ استفاده کرد، البته این بخش در بالای نمایشگر کاربردهای دیگری نیز دارد و سازنده آیفون آن را «داینامیک آیلند» (Dynamic Island) نامیده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از این ناحیه، با اپلیکیشن‌های مختلف تعامل داشته باشند یا اعلان‌های برنامه‌ها را در آن مشاهده کنند.

اکنون به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان پوسته سفارشی MIUI شیائومی در حال کار بر قابلیتی مشابه برای سری ردمی K60 هستند.

رئیس شرکت شیائومی در حساب ویبو خود سوال کرد: آیا ما واقعاً به قابلیتی شبیه به جزیره هوشمند نیاز داریم؟ و تعدادی از کاربران به آن رای مثبت دادند.

توسعه‌دهندگان MIUI از مدتی قبل کار بر سیستمی مشابه «داینامیک آیلند» را آغاز کرده‌اند که احتمالاً کنترل موسیقی، اعلان‌ها و موارد دیگر را ارائه خواهد داد.

به عبارت دیگر، می‌توان با اطمینان اعلام کرد که دیگر توسعه‌دهندگان پوسته‌های سفارشی اندروید نیز می‌توانند کار بر قابلیت «داینامیک آیلند» را آغاز کنند.

البته این گزارش هنوز به صورت رسمی تائید نشده است، بنابراین نمی‌توان با قاطعیت در مورد اضافه شدن قابلیت ذکر شده در گوشی ردمی K60 صحبت کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه