کد خبر:260529
پ
سونی
پژواک گزارش می‌دهد:

ارائه بازی‌های محبوب پلی استیشن روی گوشی‌های هوشمند توسط سونی

سونی آگهی استخدامی برای بخش بازی‌های موبایل منتشر کرده و به نظر می‌رسد که قصد گسترش عملکرد خود در زمینه بازی‌های موبایل را دارد.

سونی آگهی استخدامی برای بخش بازی‌های موبایل منتشر کرده و به نظر می‌رسد که قصد گسترش عملکرد خود در زمینه بازی‌های موبایل را دارد.

 

*** ارائه بازی‌های پلی استیشن روی گوشی‌های هوشمند

 

به گزارش پژواک، سونی معمولا از سری بازی‌های محبوب پلی استیشن خود برای ساخت بازی‌های موبایل استفاده نکرده و تنها شاهد موارد کمی در این زمینه مانند Uncharted: Fortune Hunter‌ هستیم.

س‍ونی در صدد استخدام یک مدیر بخش موبایل برای پلی استیشین استودیوز است که وظیفه آوردن محبوب‌ترین سری بازی‌های پلی استیشن به موبایل را خواهد داشت.

با اینکه مسلما در این آگهی چیزی از میزان زمان مورد نیاز برای انجام این پروژه گفته نشده است، اما احتمالا این پروسه بین سه تا پنج سال زمان خواهد برد.

شرکت سونی مدت‌ها است قصد آوردن برند پلی استیشن به گوشی‌های هوشمند را دارد اما این تلاش با موفقیت چندانی همراه نبوده است.

 

*** چرا سونی به دنبال ورود به دنیای بازی‌های موبایل است؟

 

به گزارش پژواک، شناخته‌ شده‌ترین گوشی س‍ونی در این زمینه، اکسپریا پلی بود که به گفته آن‌ها یک گوشی پلی استیشنی بوده و بدون شک از زمان خود جلوتر بود، اما عملکرد موفقی در بازار نداشت.

این روزها نام بخش موبایل پلی استیشن بیشتر با پروژه‌هایی مانند پورت کردن بازی Horizon Zero Dawn برای PC گره خورده است.

تشخیص اینکه چرا سونی به دنبال ورود به دنیای بازی‌های موبایل است چندان دشوار نیست.

این بازار با وجود خرید‌های درون برنامه‌ای فراوان، پلتفرم بسیار سودآوری است و جمعیت بسیار گسترده‌تری نیز به این وسیله با برند پلی استیشن آشنا خواهد شد.

بازی‌هایی مانند Fortnite، PUBG و Roblox بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون گیمرهای موبایل هستند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه