کد خبر:263491
پ
سجاد بنابی
معاون توسعه سرمایه انسانی وزیر ارتباطات:

لزوم پرداخت تسهیلات با هدف توانمندسازی فعالان حوزه کسب و کارهای استارت‌آپی

معاون توسعه سرمایه انسانی وزیر ارتباطات بر لزوم پرداخت تسهیلات با هدف توانمندسازی فعالان حوزه کسب و کارهای استارت‌آپی تاکید کرد.

معاون توسعه سرمایه انسانی وزیر ارتباطات بر لزوم پرداخت تسهیلات با هدف توانمندسازی فعالان حوزه کسب و کارهای استارت‌آپی تاکید کرد.

*** نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت، خللی در فعالیت‌ها وزارت ارتباطات ایجاد نمی‌کند

 

به گزارش پژواک، سجاد بنابی در سفر به شیراز از اداره کل ICT استان فارس، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، کارخانه نوآوری شیراز و اداره کل پست فارس بازدید کرد و در گفتگو با مدیران این مجموعه‌ها در جریان فرآیند کار و مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 

وی در این سفر در جلسه شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس شرکت کرد و در این جلسه که با حضور مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات در استان فارس برگزار شد، اظهار داشت:

نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت دولت، خللی در فعالیت‌ها و اقدامات وزارت ارتباطات ایجاد نکرده است و با رویکرد وزیر ارتباطات، خدمت رسانی به مردم تا پایان فعالیت دولت ادامه می‌یابد.

 

*** پرداخت تسهیلات به استارت‌آپ‌های متقاضی

 

معاون توسعه انسانی وزیر ارتباطات، پیرامون همسان‌سازی حقوق کارکنان این وزارت خانه، بیان داشت:

در حوزه پایداری نیروی انسانی، همسان سازی حقوق و کاهش شکاف پرداختی‌های نیروهای غیررسمی و رسمی از مواردی بود که در وزارت ارتباطات مورد توجه ویژه قرار گرفت و علی رغم محدودیت‌های قوانین و مقررات، تلاش کردیم تساوی در حقوق کارکنان تا حد امکان برقرار شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توانمندسازی استارت‌آپ‌ها، افزود:

در بازدیدی که از کارخانه نوآوری شیراز داشتیم، اکوسیستم نوآوری استان جایگاه و وضعیت مناسبی پیدا کرده است و تاکید وزیر ارتباطات، پرداخت تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده به فعالان استارت‌آپی برای توانمندسازی این کسب و کارها است و برای تحقق موضوع، پست بانک استان تمهیدات لازم را برای ارایه وام به استارت‌آپ‌های متقاضی تسهیلات در نظر بگیرد.

 

*** با شیوع کرونا سفارش‌های پستی افزایش یافت

 

به گزارش پژواک، معاون توسعه سرمایه انسانی وزیر ارتباطات در پایان در خصوص مشکلات پست استان فارس، اظهار داشت:

با شیوع کرونا و افزایش سفارش‌های پستی و متعاقب آن افزایش حجم فعالیت‌ها، فشار زیادی به شبکه پستی کشور و کارکنان زحمتکش پست وارد شده است که جای تقدیر ویژه دارد و با توجه به مشکلاتی که برای تعدادی از نواحی پستی شیراز وجود دارد باید در اسرع وقت این موارد رسیدگی شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه