کد خبر:274192
پ
توییتر ایلان ماسک
پژواک گزارش می دهد:

پرونده شکایت توییتر از ایلان ماسک به کجا رسید؟/ ایلان ماسک به دنبال تعویق دادگاه تا ۲۰۲۳

دادگاه کیفری ایالت دلاور آمریکا اعلام کرده که ۲۸ تیر اولین جلسه استماع پرونده شکایت توییتر از ایلان ماسک را بررسی می‌کند.

دادگاه کیفری ایالت دلاور آمریکا اعلام کرده که ۲۸ تیر اولین جلسه استماع پرونده شکایت توییتر از ایلان ماسک را بررسی می‌کند.

 

*** پرونده شکایت توییتر از ایلان ماسک به کچا رسید؟

 

به گزارش پژواک، کتلین مک‌کورمیک از دادگاه کیفری دلاور ۲۸ تیر ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی ادعاهای طرفین را خواهد شنید تا درباره دادگاه توییتر علیه ایلان ماسک اظهارنظر کند.

این شرکت می‌خواهد ثروتمندترین فرد جهان را به انجام تعهداتش در توافقی که برای خرید توییتر داشته، برگرداند.

از سوی دیگر، به گزارش بلومبرگ، تیم حقوقی ایلان ماسک اعلام کرده که این شبکه اجتماعی با سرعتی غیرمعمول در حال پیش بردن این شکایت است و با توجه به بزرگی این پرونده، درخواست شده که دادگاه آن تا تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۳ (۲۳ بهمن) برگزار نشود.

توییتر اصرار دارد که این دادگاه حداکثر تا اواسط ماه سپتامبر برگزار شود، چون تاریخ انقضای قرارداد آن‌ها با آقای ماسک ۲۴ اکتبر (۲ آبان) است.

مدیرعامل تسلا چندی پیش اعلام کرد که پیشنهاد خرید این شرکت را پس می‌گیرد. با این حال، فسخ قرارداد از سمت او می‌تواند غرامتی یک میلیارد دلاری را به همراه داشته باشد.

ماسک می‌گوید دلیل اصلی او برای کنار کشیدن از این توافق این بوده که توییتر اطلاعات کافی و درستی درباره اکانت‌های جعلی یا اسپم ارائه نکرده است.

تیم حقوقی او اخیرا دوباره در یادداشتی اعلام کرد که بحث اکانت‌های جعلی یا اسپم در تعیین ارزش توییتر اهمیت زیادی دارد.

آن‌ها مدعی هستند که به همین خاطر پرونده به زمان بیشتری نیاز دارد تا به تحلیل و بررسی عمیق داده‌ها بپردازد.

حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم قاضی مک‌کورمیک در تاریخ ۱۹ ژوئیه در این باره چه نظری خواهد داد و تاریخ دادگاه این پرونده را برای چه زمانی تعیین خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه