کد خبر:270634
پ
photo_2022-03-17_08-51-05
پژواک گزارش می دهد:

هواوی P50E معرفی شد

هواوی P50E با اسنپدراگون ۷۷۸G و سرعت شارژ ۶۶ وات معرفی شد.

هواوی P50E با اسنپدراگون ۷۷۸G و سرعت شارژ ۶۶ وات معرفی شد.

 

*** هواوی P50E معرفی شد

 

به گزارش پژواک، هواوی در تابستان سال جاری از گوشی‌های P50 و P50 پرو رونمایی کرده بود و حالا عضو جدیدی از این خانواده با نام هواوی P50E را معرفی کرده است.

گوشی جدید تقریبا مشابه نسخه استاندارد P50 است اما از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برد.

هواوی P50E از نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED با طراحی تخت، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۳۰۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس (۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ پیکسل) بهره می‌برد.

این گوشی در داخل از چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام با پشتیبانی از شبکه ۴G بهره می‌برد که جایگزین چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ موجود در مدل‌های P50 و P50 پرو شده است.

این چیپست هشت هسته‌ای شامل ۴ هسته ۲٫۴۲ گیگاهرتزی Cortex-A78 و ۴ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی Cortex-A55 و همچنین پردازشگر گرافیکی Adreno 642L می‌شود.

از نظر نرم‌افزار، این گوشی به سیستم عامل هارمونی مجهز شده و چیپ آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

در بخش عکاسی، روی پنل پشتی دستگاه شاهد ماژول دوربین مانند سری P50 هستیم که از دو دایره بزرگ تشکیل شده است و سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو را در خود جای داده است.

برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز در بالای نمایشگر یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به کار گرفته شده است.

 

در نهایت، هواوی P50E دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند با سرعت ۶۶ وات شارژ شود. این گوشی همچنین از استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کند.

 

*** قیمت و زمان عرضه هواوی P50E

 

به گزارش پژواک، هواوی P50E در دو نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار می‌شود که به ترتیب ۶۴۴ و ۷۰۷ دلار قیمت دارند. این گوشی همچنین چهار رنگ سفید، مشکی، طلایی و نسخه‌ای جدید با رنگ آبی و فناوری ضد اثر انگشت عرضه می‌شود.

پیش سفارش این گوشی هم اکنون آغاز شده و از تاریخ ۴ فروردین به صورت رسمی وارد بازار چین خواهند شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه