کد خبر:258727
پ
همراه اول
پژواک گزارش می‌دهد:

همراه اول موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

همراه اول برای چهارمین سال پیاپی برنده تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

همراه اول برای چهارمین سال پیاپی برنده تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

 

*** کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط همراه اول

 

به گزارش پژواک، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، صبح روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی، برگزار شد.

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی‌ها توسط کمیته داوران، «همراه اول» با توجه به شفافیت مالی برای چهارمین بار پیاپی حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌های حائز رتبه بصورت سالانه ارائه می‌شود.

در این دوره فقط ۴ بنگاه اقتصادی موفق شدند که در سطح تندیس حضور یابند که ۳ بنگاه اقتصادی بانکی و همراه اول تنهای بنگاه اقتصادی ارتباطی کشور بود که موفق به دریافت تندیس زرین این جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می‌شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده است.

 

*** اهداف دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران

 

به گزارش پژواک، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه