کد خبر:261847
پ
fqc2ztlevjtl
پژواک گزارش می‌دهد:

هاب مجازی کارآفرینی، تاسیس می‌شود

در راستای برنامه‌های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران که با همکاری مشترک سازمان فناوری اطلاعات و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در حال برگزاری است، هاب مجازی کارآفرینی تاسیس می‌شود.

در راستای برنامه‌های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران که با همکاری مشترک سازمان فناوری اطلاعات و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در حال برگزاری است، هاب مجازی کارآفرینی تاسیس می‌شود.

 

*** تاسیس هاب مجازی کارآفرینی

 

به گزارش پژواک، سال ۹۹ سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد( UNIDO) پروژه مشترکی با عنوان ترویج و ارتقا بنگاه‌های اقتصادی خلاق کوچک و متوسط در ایران آغاز کردند.

در ماه‌های گذشته، این پروژه با ترسیم زیست‌بوم کارآفرینی ایران» پیگیری شد و در نشست‌هایی با فعالان برجسته بخش خصوصی و دولتی، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی اکوسیستم ایران مورد بررسی قرار گرفت.

از این رو برگزاری برنامه‌های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران با هدف ایجاد اثر پایدار بر رشد و درخشش زیست‌بوم دیجیتال ایران در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس مقرر شد در ادامه این پروژه یک هاب مجازی کارآفرینی تأسیس شود که هدف از ایجاد آن، تجمیع خدمات و حمایت‌های مورد نیاز کسب‌وکارهای نوآور، به ویژه با تمرکز بر افزایش مقیاس و ورود به بازارهای بین‌المللی است.

در همین راستا، یک برنامه بین‌المللی آموزش مربیان به عنوان بخشی از این پروژه مشترک تعریف شده است.

 

*** زمان برگزاری 

 

به گزارش پژواک، این برنامه آموزشی که با همکاری یونیدو برگزار می‌شود، سعی دارد تا دانش روز در حوزه برنامه‌های حمایتی و توانمندسازی استارت‌آپی در اختیار مربیان قرار گیرد تا مربیان بتوانند در درازمدت، اثری پایدار بر رشد و درخشش زیست‌بوم دیجیتال ایران داشته باشند.

این برنامه آموزشی (تا اطلاع ثانوی) به صورت آنلاین و رایگان و به زبان انگلیسی در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا ۲۶ اردیبهشت ماه درخواست خود را به سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کنند.

تسلط به زبان انگلیسی، تجربه کار و تعامل در زیست‌بوم استارت‌آپی ایران (چه شاغل در استارت‌آپ و چه شاغل در نهادهای حمایتی نظیر شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و غیره)، سابقه فعالیت به عنوان منتور کارآفرینی و علاقه‌مند به تخصیص زمان و تلاش به موضوعات فوق از جمله شرایط متقاضیان اعلام شده است.

 

 

انتهای پیام/// 

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه