کد خبر:273647
پ
image
پژواک گزارش می دهد:

نمایشگر سری آیفون ۱۵ چه ویژگی‌‎هایی دارد؟

طراحی و ابعاد نمایشگر سری آیفون ۱۵ ممکن است مشابه آیفون ۱۴ باشد.

طراحی و ابعاد نمایشگر سری آیفون ۱۵ ممکن است مشابه آیفون ۱۴ باشد.

 

*** نمایشگر سری آیفون ۱۵ چه ویژگی‌‎هایی دارد؟

 

به گزارش پژواک، در حالی که هنوز اعضای خانواده آیفون ۱۴ معرفی نشده‌اند، خبرهای مختلفی از سری آیفون ۱۵ و آیفون ۱۶ نیز منتشر می‌شوند.

این بار گفته شده که سایز نمایشگر اعضای سری آیفون ۱۵ شبیه به نسل قبل خواهد بود. همچنین ممکن است کوپرتینویی‌ها مجددا از حفره نمایشگر کپسولی روی این آیفون‌ها استفاده کنند.

یکی از مهم‌ترین احتمالاتی که در رابطه با گوشی‌های سری iPhone 15 وجود دارد، تجهیز آن‌ها به درگاه Type-C و حذف پورت لایتنینگ است. جدا از این موضوع، به نظر می‌رسد که اپل نمی‌خواهد مانند سری آیفون ۱۴، تغییر چشمگیری را در بخش طراحی ایجاد کند بنابراین دور از انتظار نیست که شاهد عرضه گوشی‌های آیفون ۱۵ با سایز مشابه سری آیفون ۱۴ باشیم.

دقیقا مشخص نیست که آیا این آیفون‌ها در سال ۲۰۲۳ میلادی به حسگر تشخیص اثر انگشت یا FaceID زیر نمایشگر مجهز می‌شوند یا خیر؛ اما چیزی که نمایان است، به تصمیم مجدد اپل برای عدم ایجاد تغییر در طراحی آیفون‌های جدیدش مربوط می‌شود.

با توجه به این‌که کوپرتینویی‌ها می‌خواهند در همین نسل بریدگی را از بالای نمایشگر آیفون‌های پرچمدار خود حذف کنند، پس احتمالا دیگری نیازی به اعمال تغییر مجدد در طراحی و عدم استفاده از حفره نمایشگر دوگانه کپسولی نمی‌بینند. در نتیجه خبری از نمایشگر بی‌زائده هم نخواهد بود.

بنابراین باید در خانواده آیفون ۱۶ منتظر این تغییرات باشیم.

به نظر می‌رسد که اپل باز هم از نمایشگری با همان اندازه قبلی روی آیفون‌های سال ۲۰۲۳ خود استفاده خواهد کرد و نباید انتظار کاهش یا افزایش چشمگیری در ابعاد سری آیفون ۱۵ داشته باشیم البته تمام این صحبت‌ها در حد احتمالات هستند و امکان دارد نهایتا اتفاق دیگری رخ بدهد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه