کد خبر:273706
پ
Digipic-GalaxyS22Plus-01-1024×683-1
پژواک گزارش می دهد:

نسخه بتای اندروید ۱۳ چه زمانی منتشر می‌شود؟

سامسونگ نسخه بتای اندروید ۱۳و One UI 5.0 را اواخر تیر منتشر می‌کند.

سامسونگ نسخه بتای اندروید ۱۳و One UI 5.0 را اواخر تیر منتشر می‌کند.

 

*** انتشار نسخه بتای اندروید ۱۳

 

به گزارش پژواک، گوگل آپدیت دیگری از اندروید ۱۳ منتشر کرده و به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد نسخه بتای اندروید ۱۳ را با One UI 5.0 طی هفته سوم ماه ژوئیه یعنی اواخر تیرماه منتشر کند، هرچند هنوز تاریخ دقیق انتشار مشخص نشده است.

همچنین به نظر می‌رسد عرضه نسخه نهایی به مهر (اکتبر) موکول شود.

گوگل در انتشار اندروید ۱۳ از برنامه قبلی خود جلوتر بوده است.

اولین پیش نمایش آن ماه فوریه منتشر شد و انتشار رسمی آن در آگوست انجام خواهد شد که بسیار زودتر از زمان عرضه رسمی اندروید ۱۲ است که شاهد به‌روزرسانی اصلی آن در ماه اکتبر برای دستگاه‌های پیکسل و بعدا برای دستگاه‌های گلکسی سامسونگ بودیم.

در حال حاضر گوگل نسخه سوم بتای اندروید ۱۳ را روی گوشی‌های پیکسل آزمایش می‌کند و نسخه ۳٫۳ آن را نیز منتشر کرده است.

اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهند سامسونگ نسخه بتا اندروید ۱۳ را با  One UI 5.0 در هفته سوم ماه ژوئیه برای دستگاه‌های خود منتشر می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی S22، گلکسی S22‌ پلاس و گلکسی S22 اولترا اولین دستگاه‌هایی باشند که نسخه بتای اندروید ۱۳را دریافت کنند.

هرچند زمان انتشار این نسخه به موقعیت مکانی کاربران نیز بستگی دارد. سپس انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ این بروزرسانی را دریافت کنند.

اگر برنامه زمانی سال گذشته سامسونگ را امسال نیز مبنا قرار دهیم، طی چند ماه سری گلکسی اس ۲۱، گلکسی زد فولد ۲ و زد فلیپ ۵G در کنار سایر پرچمداران سامسونگ واجد شرایط دریافت بروزرسانی می‌شوند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد سامسونگ اندروید ۱۳ را به صورت کامل در ماه اکتبر منتشر خواهد کرد که بسیار جلوتر از برنامه‌ است.

در سال ۲۰۲۰، سامسونگ اعلام کرد اندروید ۱۱ در ماه دسامبر (آذر) عرضه می‌شود و این تاریخ برای اندروید ۱۲به ماه نوامبر (آبان ماه) تغییر پیدا کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه