کد خبر:261956
پ
۱۴۰۰۰۲۱۸۰۰۰۲۸۲_Test_PhotoN
پژواک گزارش می‌دهد:

منطقه آزاد چابهار؛ آماده میزبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور

با حمایت معاونت علمی و فناوری، منطقه آزاد چابهار آماده میزبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور می‌شود تا با این کار صادرات محصولات افزایش یابد.

با حمایت معاونت علمی و فناوری، منطقه آزاد چابهار آماده میزبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور می‌شود تا با این کار صادرات محصولات افزایش یابد.

 

*** اولویت استقرار با چه شرکت‌هایی است؟

 

به گزارش پژواک، در این فراخوان اعلام شده که اولویت استقرار با شرکت‌هایی است که صادرات به کشورهای افغانستان، هند و کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند. همچنین شرکت‌هایی که محصول و خدمت آماده صادرات دارند نیز شاخص پذیرش را دارا هستند.

شرکت‌های دارای قرارداد صادراتی یا تفاهم‌نامه‌های اولیه صادراتی نیز در اولویت پذیرش در منطقه آزاد چابهار قرار دارند.

 

*** منطقه آزاد چابهار

 

منطقه آزاد چابهار را دروازه ترانزیت شرق ایران و یک منطقه استراتژیک برای توسعه ترانزیت و صنایع می‌دانند.

این ویژگی ممتاز در دیگر مناطق ساحلی جنوب ایران و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس دیده نمی‌شود.

این منطقه در اقتصاد ملی نقش مؤثر دارد و برای منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکای مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

این منطقه مهم و راهبردی اعلام آمادگی کرده که پذیرای نوآوری‌ها و خلاقیت‌های دانش‌بنیان‌های کشور است تا هم این منطقه از مزایای نوآورانه این شرکت‌ها بهره ببرد و هم شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان پایه‌های اصلی توسعه علمی و فناورانه کشور از مزایای صادراتی این منطقه استفاده کنند.

 

*** کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام

 

به گزارش پژواک، بر این اساس شرکت‌های متقاضی می‌توانند از مزایایی چون دفتر کار اختصاصی و فضای کار اشتراکی موجود در این منطقه استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه