کد خبر:271939
پ
Keyton-V60-2-768×539
پژواک گزارش می‌دهد:

مشخصات کیتون پیکاپ و کیتون V60

سانیار موتور برای مونتاژ و عرضه چندین خودروی چینی شامل کیتون پیکاپ و شاسی بلند کیتون V6 در ایران برنامه دارد.

سانیار موتور برای مونتاژ و عرضه چندین خودروی چینی شامل کیتون پیکاپ و شاسی بلند کیتون V6 در ایران برنامه دارد.

 

*** معرفی کیتون پیکاپ

 

به گزارش پژواک، بنا بر شنیده‌ها، سانیار موتور به‌عنوان یک جوینت ونچر (Joint Venture) با یک کمپانی چینی، مونتاژ چندین خودروی چینی در ایران را در دستور کار قرار داده است.

از جمله این خودروها می‌توان به شاسی بلند جمع و جور بایک X35 و شاسی بلند آفرودی بایک BJ40 Plus اشاره کرد، اما این‌ها فقط بخشی از برنامه‌های سانیار را در بر می‌گیرند. کیتون پیکاپ و کیتون V60، سایر محصولاتی هستند که در آینده نزدیک توسط این شرکت در ایران مونتاژ و عرضه خواهند شد.

 

کیتون پیکاپ، وانتی تنومند با سبک طراحی شبیه به نمونه‌هایی آمریکایی است که بر پایه یک پلتفرم مختص به شاسی بلندهای آفرودی ساخته شده است.

کیتون موتور طراحی ساده‌ای را برای نمای جلو و کل بدنه این خودرو در نظر گرفته و چراغ‌های عریض بزرگ و جلوپنجره مشکی به همراه تریم کرومی در قسمت وسط، المان‌های اصلی قسمت جلو محسوب می‌شوند.

 

 

*** مشخصات فنی

نسخه دو ردیفه استاندارد کیتون پیکاپ ۵۲۱۹/۵۳۳۰ میلی‌متر طول، ۱۸۷۰ میلی‌متر عرض و ۱۸۴۴/۱۸۶۴ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن به ۳۱۰۰ میلی‌متر می‌رسد. اتاق بار نیز دارای ۱۴۹۷/۱۵۷۵ میلی‌متر طول، ۱۴۹۹/۱۶۱۰ میلی‌متر عرض و ۵۳۰ میلی‌متر ارتفاع است.

 

 

کیتون پیکاپ با دو پیشرانه متفاوت عرضه می‌شود که یکی، پیشرانه بنزینی ۲٫۴ لیتری میتسوبیشی ۴G69S4N و دیگری پیشرانه دیزلی ۱٫۹ لیتری Yunnei D19TCIE2 است.

پیشرانه ۲٫۴ لیتری مذکور توانایی تولید قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتون‌متر را دارد و پیشرانه ۱٫۹ لیتری، قادر به تولید قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون‌متر است.

این خودرو از یک گیربکس دستی ۵ سرعته یا گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته بهره می‌برد و هرچند به‌صورت استاندارد با سیستم دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود، آپشن تمام چرخ محرک هم برای آن مهیا است.

 

 

از امکانات این پیکاپ چینی باید به ایربگ برای صندلی راننده و شاگرد، ورود بدون کلید، دوربین عقب، کروز کنترل، نمایشگر ۸ اینچی، سیستم صوتی با ۲ تا ۸ اسپیکر، باز شدن خودکار درب پس از تصادف، قفل دیفرانسیل، سیستم کنترل پایداری و… اشاره کرد.

 

*** معرفی کیتون V60

 

 

وی ۶۰ اولین شاسی بلند کیتون از شرکت کیتون موتور به شمار می‌رود که از طراحی متفاوت، فضای جادار و صندوق عقب بزرگ برخوردار است. تمام این ویژگی‌ها این شاسی بلند چینی را به یک گزینه بسیار مناسب برای کسب‌وکارها و خانواده‌ها تبدیل می‌کند.

 

*** مشخصات فنی

 

کیتون V60 دارای ۴۵۰۵ میلی‌متر طول، ۱۷۳۰ میلی‌متر عرض، ۱۷۸۸ میلی‌متر ارتفاع و ۲۷۲۱ میلی‌متر فاصله محوری است. حداقل فاصله این کراس اوور با سطح زمین، ۱۶۴ میلی‌متر و وزن آن با تمام تجهیزات استاندارد، ۱۲۷۵ کیلوگرم اعلام شده است.

 

 

به گزارش پژواک، این شاسی بلند چینی از یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری به همراه گیربکس ۵ سرعته دستی بهره می‌برد. این پیشرانه قابلیت تولید قدرت ۱۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتون‌متر را دارد.

امکانات وی ۶۰ نیز شامل ترمز ABS، ایربگ برای صندلی راننده و شاگرد، قفل اتوماتیک، سیستم صوتی با ۴ تا ۶ اسپیکر، نمایشگر لمسی ۸ اینچی با مسیریاب، تریم چرمی روی صندلی‌ها و پنل‌های درب‌ها و… می‌شوند.

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه