کد خبر:273697
پ
MobileBuyingGuide-Xiaomi11T
پژواک گزارش می دهد:

مشخصات شیائومی ۱۲T افشا شد

مشخصات گوشی هوشمند شیائومی ۱۲T افشا شده که از تجهیز آن به جدیدترین تراشه کوالکام، شارژ فوق‌سریع و نمایشگر با رفرش ریت بالا می توان اشاره کرد.

مشخصات گوشی هوشمند شیائومی ۱۲T افشا شده که از تجهیز آن به جدیدترین تراشه کوالکام، شارژ فوق‌سریع و نمایشگر با رفرش ریت بالا می توان اشاره کرد.

 

*** مشخصات شیائومی ۱۲T افشا شد

 

به گزارش پژواک، شیائومی روی گوشی‌های جایگزین سری ۱۱T کار می‌کند و دیروز گوشی شیائومی ۱۲T موفق به کسب تاییدیه FCC شد.

حالا مشخصات همین گوشی هوشمند افشا شده که از تجهیز آن به جدیدترین تراشه کوالکام، شارژ فوق‌سریع و نمایشگر با رفرش ریت بالا حکایت دارد.

یکی از منابع دنیای فناوری به «موکول شارما» با انتشار توییتی مشخصات اصلی گوشی شیائومی ۱۲T را اعلام کرده که در صورت صحت داشتن، با یک پرچمدار اقتصادی قدرتمند روبه‌رو می‌شویم.

طبق ادعای شارما، گوشی آینده شیائومی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز می‌شود که این موضوع به معنای آن است که برخلاف شیائومی ۱۱T، نباید منتظر استفاده از چیپ مدیاتک در این دستگاه باشیم.

همچنین به نظر می‌رسد این دستگاه از نظر میزان رم و حافظه داخلی، در سه نسخه روانه بازار می‌شود:

انتظار می‌رود رفرش ریت نمایشگر این گوشی هوشمند برابر ۱۲۰ هرتز باشد و همچنین شیائومی برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 را درنظر بگیرد.

از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و البته استفاده از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برای دوربین اشاره کرد.

همانطور که گفتیم شیائومی ۱۲T به تازگی موفق به کسب تاییدیه FCC شده و حالا هم شاهد افشای مشخصات این دستگاه هستیم.

بنابراین احتمالا در آینده نه چندان دور شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود، البته پس از رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲S.

در کنار این دستگاه، شیائومی از مدل پرو آن هم رونمایی خواهد کرد که با توجه به مشخصات افشا شده برای مدل استاندارد، نمی‌دانیم چینی‌ها چه تفاوت‌هایی را برای نسخه‌های استاندارد و پرو درنظر می‌گیرند.

شاید تفاوت‌های آن‌ها در نمایشگر بزرگتر یا دوربین قدرتمندتر خلاصه شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه