کد خبر:148
پ
boshehr
مدیرکل ارشاد بوشهر:

مشاهیر فرهنگی و هنری استان بوشهر تقدیر می‌شوند

بوشهر – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مشاهیر فرهنگی و هنری استان بوشهر تقدیر می‌شوند. به گزارش خبرنگار مهر، حمیده ماحوزی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه مشاهیر فرهنگی، هنری و ادبی استان بوشهر اظهار داشت: مشاهیر فرهنگی، هنری و ادبی در رشد و پشتوانه علمی سرزمین ما نقش ویژه‌ای دارند. وی […]

بوشهر – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مشاهیر فرهنگی و هنری استان بوشهر تقدیر می‌شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، حمیده ماحوزی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه مشاهیر فرهنگی، هنری و ادبی استان بوشهر اظهار داشت: مشاهیر فرهنگی، هنری و ادبی در رشد و پشتوانه علمی سرزمین ما نقش ویژه‌ای دارند.
وی هدف از برگزاری این برنامه را تقدیر و تشکر از زحمات این برزگان دانست و افزود: مشاهیر سرمایه‌های ملی و اجتماعی هستند و پاسداشت از این بزرگان باور داشتن به توانمندی‌های آنان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: شناساندن مشاهیر برای انجام کارهای بزرگشان به جامعه از وظایف مسئولین است و احترام به آنان از وظایف تک تک افراد است.
جلسه هماهنگی برنامه تقدیر از مشاهیر فرهنگی، هنری و ادبی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
در این جلسه حاضرین در خصوص چگونگی انتخاب مشاهیر به بحث و گفتگو پرداختند.
در پایان مقرر شد پنج نفر از مشاهیر فرهنگی، هنری و ادبی استان بوشهر در نیمه دوم سال جاری مورد تقدیر قرار گیرند.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : بانوانبوشهر
ارسال دیدگاه