کد خبر:258966
پ
همراه اول
پژواک گزارش می‌دهد:

دومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول برگزار شد

دومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با شعار «همراهی از جنس تحول در دانش، نوآوری و دیجیتال» برگزار شد.

دومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با شعار «همراهی از جنس تحول در دانش، نوآوری و دیجیتال» برگزار شد.

 

*** دومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول

 

به گزارش پژواک، دومین «جشنواره مدیریت دانش همراه اول» همگام با اوج‌گیری نقش دانش، نوآوری، پیدایش فناوری‌های نوین و اهمیت یافتن ارزش منابع دانشی در اداره سازمان‌ها و همچنین تجربه مثبت و کارآمد نخستین دوره، در دو روز(سی و یکم شهریور و یکم مهرماه) برگزار شد.
رویکرد این جشنواره «تحول دیجیتال» و در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز پنج ساله شرکت ارتباطات سیار ایران، با تجربه‌ای نو و سوار بر امواج فناوری به شکل ترکیبی از حضور مجازی و فیزیکی بود.
بنا بر تصمیم سیاستگذاران، این رویداد از یک جشنواره سالانه به سلسله رویدادهای مدیریت دانش تبدیل شده که دور نخست آن با تأکید بر حوزه‌های دانشی فنی برگزار و دوره‌های دانشی تجاری و مختص کل شرکت نیز در آذرماه و بهمن ماه سال جاری تشکیل خواهد شد.

 

*** همراه اول، اپراتور پیشرو در ارائه خدمات

 

به گزارش پژواک، همراه اول به‌عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی، همواره توجه ویژه‌‌ به موضوع مدیریت دانش به عنوان جزیی از اهداف استراتژیک خود دارد و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه که خروج شرکت‌های تامین‌کننده را در پی داشته، لزوم تبیین جایگاه مدیریت دانش و کارکردهای آن در شرکت را در اولویت خود قرار داده است.

بر این اساس مدیریت دانش همراه اول با هدف یکپارچه‌سازی سرمایه‌های دانشی در بخش‌های مختلف و تأثیرگذاری مستقیم بر مفاهیمی مانند مشتری‌مداری، یادگیری سازمانی، اعتلای فرهنگ سازمانی، رهبری و تصمیم‏‌گیری هوشمندانه، بازطراحی فرآیندها، تولید دانش جدید و تبدیل دانش ضمنی به صریح در راستای ارتقای سطح فعالیت‌ها و رسیدن به اهداف مورد نظر گام برداشته و نخستین دوره این جشنواره که با تمرکز بر «مدیریت دانش با محوریت مفاهیم جدید شبکه» بود، با حضور مدیران ارشد و کارکنان منتخب شرکت ارتباطات سیار ایران سال گذشته و با هدف شناسایی و تجلیل از همکاران دانشی و برترین‌ها در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه