کد خبر:267355
پ
۳۸۲۵۶۷۱-apple_epic-generic
پژواک گزارش می‌دهد:

مخالفت قاضی دادگاه اپیک با درخواست اپل

قاضی دادگاه اپیک پس از جلسه استماع مجازی امروز با درخواست اپل برای به تعویق انداختن ضرب‌الاجل اعمال تغییرات اپ استور مخالفت کرد.

قاضی دادگاه اپیک پس از جلسه استماع مجازی امروز با درخواست اپل برای به تعویق انداختن ضرب‌الاجل اعمال تغییرات اپ استور مخالفت کرد.

 

*** مخالفت قاضی دادگاه اپیک با درخواست اپل

 

به گزارش پژواک، قاضی «گونزالز راجرز» پس از جلسه استماع مجازی امروز با درخواست اپل برای به تعویق انداختن ضرب‌الاجل اعمال تغییرات اپ استور مخالفت کرد.

راجرز بیستم شهریور در حکمی اعلام کرده بود که اپل باید تا ۱۸ آذر به توسعه‌دهندگان اجازه دهد امکان استفاده از سیستمی به جز سیستم پرداخت اختصاصی اپل را داشته باشند.

 

قاضی دادگاه اپل و اپیک گیمز درخواست کوپرتینویی‌ها برای ارائه فرصت بیشتر به منظور اعمال تغییرات در اپ استور را رد کرده است.

بنابراین طبق رای قبلی، اپل حالا باید تا تاریخ ۱۸ آذر شرایطی را مهیا سازد تا توسعه‌دهندگان بتوانند در اپلیکیشن‌های خود به سرویس‌های پرداخت خارجی لینک دهند.

 

در حکم اصلی دادگاه گفته شده بود که اپل نمی‌تواند توسعه‌دهندگان را از ارائه دکمه‌ها، لینک‌های خارجی یا سایر روش‌های دعوت به عمل که مشتریان را به سمت استفاده از مکانیزم‌های خرید هدایت می‌کنند، منع کند.

 

گونزالز راجرز در این رابطه، بیان داشت:

اپل به شیوه‌های گوناگون می‌تواند این حکم را اجرا و به‌صورت همزمان از کاربرانش محافظت کند. این شرکت مدعی شده بود که ارائه لینک‌های خارجی می‌تواند امنیت کاربران را به خطر بیندازد.

 

اپل گفته بود که اعمال تغییر در قوانین اپ استور می‌تواند تعادل دقیقی را که بین توسعه‌دهندگان و مشتریان به وجود آمده، از بین ببرد.

این شرکت همچنین مدعی بود که به زمان بیشتری برای مدیریت پیامدهای حقوقی، فنی و اقتصادی این تغییر نیاز دارد.

ولی هیچ کدام از ادعاهای این شرکت از سوی دادگاه پذیرفته نشد.

کوپرتینویی‌ها حالا می‌خواهند شانس خود را در دادگاه استیناف حوزه نهم آمریکا امتحان کنند.

سخنگوی این شرکت می‌گوید: «اپل معتقد است که تا بررسی تمام درخواست‌های تجدیدنظر لازم نیست هیچ تغییر اضافه‌ای در کسب و کار خود ایجاد کند.

ما می‌خواهیم از دادگاه استیناف حوزه نهم درخواست زمان کنیم.»

نکته جالب این‌جاست که اپیک گیمز هم نسبت به حکم دادگاه اعتراض داشت و در همان مقطع زمانی از دادگاه تجدیدنظر درخواست کرد پرونده را دوباره بررسی کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه