کد خبر:257729
پ
تولید محصولات اینترنت اشیا
مدیر عامل شرکت تولیدکننده محصولات حوزه اینترنت اشیا:

محصولات حوزه اینترنت اشیا تولید شد

مدیر عامل شرکت تولیدکننده محصولات حوزه اینترنت اشیا از بومی‌سازی بسیاری از محصولات حوزه اینترنت اشیا ساختمان مسکونی خبر داد.

مدیر عامل شرکت تولیدکننده محصولات حوزه اینترنت اشیا از بومی‌سازی بسیاری از محصولات حوزه اینترنت اشیا ساختمان مسکونی خبر داد.

 

*** تولید محصولات حوزه اینترنت اشیا 

 

به گزارش پژواک، محمد حسین ولدخانی از بومی‌سازی بسیاری از محصولات حوزه اینترنت اشیا ساختمان مسکونی خبر داد و اظهار کرد:

این شرکت دانش‌بنیان به صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در ساختمان مسکونی، فعالیت می‌کند.

یکی از محصولات دانش ‌بنیان این شرکت، نوع خاصی از آیفون تصویری است که بر اساس فناوری VOIP کار می‌کند. در واقع همان‌گونه که تلویزیون‌های قدیمی دارای لامپ تصویر به تلویزیون‌های مدرن دارای ال سی دی تبدیل شده‌اند.

ما نیز در این شرکت به کمک فناوری VOIP آیفون تصویری‌های مدرن و هوشمندی تولید کرده‌ایم که از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند.

 

*** ویژگی‌های بازار اینترنت اشیاء در ایران

 

وی ضمن تاکید بر ویژگی‌های بازار اینترنت اشیاء در ایران، گفت:

از طریق یک اپلیکیشن که روی گوشی تلفن همراه نصب شده است، می‌توان مشاهده کرد که چه کسی زنگ درب خانه شما را می‌زند و با او صحبت کرد. این محصول با یک پنجم قیمت محصول مشابه خارجی در ایران عرضه می‌شود.

در این شرکت همچنین محصولات هوشمند بسیاری مانند سنسورهای هوشمند سرمایش و گرامایش و نورپردازی هوشمند ساختمان، تولید می‌شود.

 

*** برخورداری از ظرفیت صادراتی بالا شرکت 

 

به گزارش پژواک، مدیر عامل شرکت تولیدکننده محصولات حوزه اینترنت اشیا در پایان، اظهار کرد:

شاید برخی فناوری‌های حوزه الکترونیک در ایران تولید نشود، اما باید به این نکته توجه کرد که بسیاری از کشورهای توسعه یافته نیز لزوماً همه اجزاء مرتبط با فناوری الکترونیک و اینترنت اشیاء را در داخل کشورشان تهیه نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند برخی از این قطعات را از طریق واردات تامین کنند.

با وجود این، منابع انسانی بسیار درخشانی در حوزه الکترونیک در کشور ما وجود دارد.

در همین شرکت، ما به کمک جوانان متخصص توانسته‌ایم، محصولاتی را تولید کنیم که در هیچ کدام از کشورهای همسایه تولید نمی‌شود و از ظرفیت صادراتی بالایی برخوردار هستند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه