کد خبر:260735
پ
فضای مجازی
پژواک گزارش می‌دهد:

ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با محوریت فضای مجازی

ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ۱۴ تهران با تاکید بر پروتکل‌های بهداشتی جهت مبارزه با ویروس کرونا به صورت خانگی و مجازی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ۱۴ تهران با تاکید بر پروتکل‌های بهداشتی جهت مبارزه با ویروس کرونا به صورت خانگی و مجازی برگزار می‌شود.

 

*** برنامه‌های درنظرگرفته شده برای ماه رمضان

 

به گزارش پژواک، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ تهران درخصوص برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با محوریت فضای مجازی، اظهار داشت:

باتوجه به محدودیت‌هایی که به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط ستاد مبارزه با این بیماری اعمال شده است، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برنامه‌های این ماه را با تغییراتی نسبت به سال‌های پیش برگزار می‌کند.

 

سعید تیموری با اشاره به غبارروبی، عطرافشانی، بازپیرایی، شست و شوی مساجد و اماکن مذهبی همچنین آماده‌سازی محیط‌های پیرامونی این مراکز مذهبی که برای استقبال از ماه رمضان و برگزاری برنامه‌ها آغازشده است، تشریح کرد:

برپایی مسابقه تلاوت قرآن کریم، کمپین سنت‌های حسنه ماه مبارک رمضان، اجرای مسابقه سرگرمی‌های خانگی و ارسال عکس، معرفی اماکن مذهبی سطح منطقه در فضای مجازی، اجرای گلبانگ اذان در شهر که در ۲۱ محله دارالمومنین، از جمله برنامه‌های در نظرگرفته شده برای ماه رمضان است.

 

*** برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی (ع) در فضای مجازی

 

به گزارش پژواک، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ تهران در پایان با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی ارزاق بین خانواده‌های بی بضاعت و بیماران محله‌ها در طول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:

برگزاری برنامه و مسابقه روزه اولی‌ها برای دختران به عنوان دیگر برنامه‌های شاخص ماه مبارک رمضان است که با هدف تشویق و ترغیب کودکان به فضائل اخلاقی، قرار است به صورت مجازی برای این گروه سنی در منطقه اجرا شود.

برای میلاد امام حسن مجتبی (ع) در هر ناحیه یک مسجد تعیین شده و شرایطی ایجاد می‌شود تا شهروندان دارالمومنین تهران بتوانند به صورت مجازی از طریق کانال‌های ارتباطی شبکه اجتماعی در این مراسم شرکت و از ویژه برنامه‌های شب‌های قدر بهره‌مند شوند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه