کد خبر:266674
پ
لب تاپ گیمینگ ردمی
پژواک گزارش می‌دهد:

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G ۲۰۲۱ رونمایی شد

ردمی در سکوت خبری از لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G ۲۰۲۱ در چین رونمایی کرد.

ردمی در سکوت خبری از لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G ۲۰۲۱ در چین رونمایی کرد.

 

*** رونمایی از لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G ۲۰۲۱

 

به گزارش پژواک، این محصول در نسخه‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل و AMD از راه می‌رسد، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی دارد و حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.

ردمی برای این محصولش نمایشگر ۱۶.۱ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز درنظر گرفته و در نسخه اینتل شاهد استفاده از پردازنده نسل یازدهمی Core i5-11260H هستیم. این پردازنده توسط ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.
نسخه دوم که از پردازنده AMD بهره می‌برد، به تراشه رایزن ۷ ۵۸۰۰ مجهز شده و ۱۶ گیگابایت رم دارد. این مدل هم ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. هردو مدل به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز شده‌اند، اما در آینده نزدیک به ویندوز ۱۱ بروزرسانی خواهند شد. همچنین در آن‌ها شاهد استفاده از کارت گرافیک انویدیا RTX 3060 هستیم.
ردمی برای این لپ‌تاپ از سیستم خنک‌کننده Hurricane Heat Dissipation 3.0 استفاده کرده که از دو فن بهره می‌برد و چهار خروجی برای هوای گرم دارد. این سیستم در نسخه AMD دارای لوله‌های مسی است.
لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G ۲۰۲۱ در نسخه اینتل با شارژر ۱۸۰ واتی و در مدل مجهز به پردازنده AMD با شارژر ۲۳۰ واتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هردو مدل از ویژگی‌هایی مانند وای‌فای ۶، DTX: X Ultra Sound، کیبورد فول سایز با نور پس زمینه، دستیار صوتی هوشمند Xiao AI، تاندربولت ۴ و پورت USB-C بهره می‌برد.
 
 

*** قیمت لب‌تاپ

 
 
به گزارش پژواک، قیمت نسخه AMD لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G ۲۰۲۱ برابر ۱۰۸۱ دلار است و هم اکنون کاربران می‌توانند آن را در چین پیش خرید کنند و از ۶ روز دیگر آن را تحویل بگیرند. نسخه مجهز به پردازنده اینتل این لپ‌تاپ هم با قیمت ۸۸۰ دلار روانه بازار می‌شود، البته از فردا کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند. در حال حاضر نمی‌دانیم این لپ‌تاپ گیمینگ در بازار دیگر کشورها عرضه می‌شود یا خیر.

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه