کد خبر:267434
پ
gsmarena_001-3
پژواک گزارش می‌دهد:

لغو سفارش قطعات گوشی تاشو پیکسل فولد از سوی گوگل

بر اساس گزارش DSCC، گوگل سفارش برخی قطعات مربوط به تولید گوشی تاشو پیکسل فولد را لغو کرده است.

بر اساس گزارش DSCC، گوگل سفارش برخی قطعات مربوط به تولید گوشی تاشو پیکسل فولد را لغو کرده است.

 

*** لغو سفارش قطعات گوشی تاشو پیکسل فولد از سوی گوگل 

 

به گزارش پژواک، بر اساس گزارشی از سوی مشاوران زنجیره تامین دیجیتال به نام DSCC، گوگل سفارش برخی قطعات مربوط به تولید گوشی تاشو پیکسل فولد را لغو کرده است، البته هنوز به صورت واضح مشخص نیست که توسعه این موبایل تاشو به صورت کامل لغو شده یا برای مدت زمانی محدود به تعویق افتاده است.

به گزارش DSCC گوگل نه تنها قرار نیست در سال ۲۰۲۱ گوشی تاشو پیکسل فولد را به بازار عرضه کند، بلکه تا نیمه اول ۲۰۲۲ نیز خبری از این موبایل تاشو نخواهد بود. برخی منابع آگاه بازار می‌گویند گوگل به این نتیجه رسیده که پیکسل فولد نمی‌تواند چندان محصول رقابتی در بازار باشد و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته و سفارش قطعات لازم برای تولید چنین دستگاهی را لغو کرده است.

«راس یانگ»، یکی از منابع آگاه بازار با انتشار توییتی توقف سفارش برخی قطعات پیکسل فولد را به اشتراک گذاشته است.

با توجه به اینکه گوگل هنوز به صورت رسمی در مورد پروژه توسعه موبایل تاشو توضیحی ارائه نکرده، واقعا مشخص نیست دقیقا این شرکت چه تصمیمی را برای تولید و عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد در پیش خواهد گرفت.

اما به نظر می‌رسد گوگل به این نتیجه رسیده فعلا زمان مناسبی برای رقابت در بازار موبایل‌های تاشو نیست و به همین دلیل تامین قطعات از برخی تامین‌کنندگان را فعلا متوقف کرده است.

در عین حال، هزینه بسیاری از قطعات طی چند سال گذشته افزایش پیدا کرده و رقابت با پرچمدار نسل سوم گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳ نیز چالش‌های بیشتری را پیش روی سایر شرکت‌ها قرار می‌دهد.

بسیاری از کاربران زمانی که برای نخستین بار موضوع توسعه گوشی تاشو توسط گوگل مطرح شد، بسیار هیجان‌زده شدند و برخی کاربران بر این باور بودند که این شرکت می‌تواند تجربه کاربری بهتری در گوشی‌های تاشو برای سیستم عامل اندروید رقم بزند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه