کد خبر:275629
پ
photo_2022-10-06_09-00-33-1-910×600
پژواک گزارش می دهد:

قابلیت جدید توییتر اضافه شد

توییتر امکان انتشار همزمان عکس‌، ویدیو و گیف‌ را در یک توییت فراهم کرد

توییتر امکان انتشار همزمان عکس‌، ویدیو و گیف‌ را در یک توییت فراهم کرد.

 

*** قابلیت جدید توییتر اضافه شد

 

به گزارش پژواک، توییتر ویژگی جدیدی را در نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن خود ارائه کرده که با وجود آن، می‌توان در یک توییت، به‌طور همزمان از متن، عکس، ویدیو و فایل‌های GIF استفاده کرد.

 

«الساندرو پالوزی»، مهندس معکوس شناخته شده در اوایل سال جاری به این قابلیت اشاره کرده بود و سپس چند ماه قبل، توییتر رسما تایید کرد که در حال آزمایش این ویژگی است. حالا این قابلیت به‌طور رسمی در دسترس تمام کاربران موبایل قرار گرفته است. تا پیش از آن، کاربران در هر توییت، می‌توانستند فقط از یک نوع فایل رسانه‌ای استفاده کنند.

اکنون که این ویژگی در دسترس قرار گرفته، فقط باید روی آیکون تصویر بخش ارسال توییت جدید ضربه بزنید و پس از آن، فایل‌های موردنظر خود را انتخاب کنید. تمام محتوایی که انتخاب خواهید کرد، در قالب یک توییت نمایش داده می‌شوند.

 

توییتر در پست جدید وبلاگ خود برای معرفی این قابلیت نوشت:

ما همیشه به دنبال راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی هستیم تا به سازندگان کمک کنیم [محتوای خود را] بیشتر به اشتراک بگذارند و دیده شوند.

ترکیب انواع مختلف محتوای بصری با هم در یک توییت، به سازندگان اجازه می‌دهد تا خودشان را فراتر از ۲۸۰ کاراکتر بیان کنند و راه‌های بیشتری برای بیان داستان خود داشته باشند.

 

حتی با وجود تمام ماجراهای مربوط به خرید احتمالی این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، توییتر از ارائه ویژگی‌های جدیدی به کاربران خود دست برنداشته است.

اخیرا پس از کشمکش‌های فراوان بر سر تعداد دقیق کاربران فیک این شبکه اجتماعی، ماسک تغییر موضع داد و اکنون قرار است تا آن را با همان قیمت پیشنهادی ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند.

علاوه بر این، شاید مهم‌ترین قابلیت موردانتظار توییتر، امکان ویرایش توییت‌ها باشد البته این ویژگی در دسترس تمام کاربران قرار نمی‌گیرد و فقط مشترکین سرویس بلو می‌توانند از آن استفاده کنند و اخیرا کاربران برخی کشورها از جمله کانادا، استرالیا و نیوزلند به آن دسترسی پیدا کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه