کد خبر:262954
پ
هایپرشارژ
پژواک گزارش می‌دهد:

فناوری هایپرشارژ ۲۰۰ واتی شیائومی معرفی شد/ شارژ کامل موبایل در ۸ دقیقه!

شرکت شیائومی با انتشار ویدئویی از فناوری هایپرشارژ سیمی ۲۰۰ وات خود که می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ۸ دقیقه شارژ کند، رونمایی کرد.

شرکت شیائومی با انتشار ویدئویی از فناوری هایپرشارژ سیمی ۲۰۰ وات خود که می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ۸ دقیقه شارژ کند، رونمایی کرد.

 

*** معرفی فناوری جدید هایپرشارژ شیائومی

 

به گزارش پژواک، شیائومی در سال ۹۹ گوشی می ۱۰ اولترا را معرفی کرد که از ویژگی‌ها و مشخصات بسیاری خوبی بهره می‌برد، اما یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این مدل که آن را از بسیاری از گوشی‌های دیگر متمایز می‌کرد، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بود.

این شرکت حالا از فناوری هایپرشارژ ۲۰۰ واتی خود رونمایی کرده که می‌تواند به راحتی در زمینه سرعت شارژ، نسل قبل را شکست دهد.

از چندی پیش زمزمه‌هایی درباره معرفی فناوری جدید شارژ سریع شرکت شیائومی شنیده می‌شد.

این گزارش‌ها بیشتر نیمه دوم سال جاری میلادی را زمان معرفی نسل جدید فناوری شارژ سریع شیائومی اعلام می‌کردند، اما این شرکت کمی زودتر دست به کار شده تا با معرفی فناوری‌ هاپیرشارژ ۲۰۰ واتی، پیشرفت بسیار خوب خود را در زمینه کمتر کردن شدید زمان شارژ شدن گوشی‌های هوشمند به جهان نشان دهد.

سیستم شارژ سریع هایپرشارژ شیائومی می‌تواند یک تلفن هوشمند را در تنها ۸ دقیقه با شارژ سریع باسیم و ۱۵ دقیقه با شارژ سریع بی‌سیم به صورت کامل شارژ کند.

 

*** شارژ تلفن همراه هوشمند تنها در ۸ دقیقه!

 

شیائومی با معرفی موبایل می ۱۰ اولترا نشان داد فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی‌اش می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی را در تنها ۲۳ دقیقه به صورت کامل پر کند، اما عملکرد هایپرشارژ ۲۰۰ واتی این شرکت، به هیچ وجه حتی با نسل قبل قابل مقایسه نیست.

فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی معرفی شده توسط شیائومی می‌تواند یک تلفن همراه هوشمند با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در تنها ۳ دقیقه از ۰ به ۵۰ درصد برساند.

شارژ شدن کامل گوشی نیز با استفاده از این تکنولوژی کمتر از ۸ دقیقه طول می‌کشد.

تکنولوژی شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی شیائومی نیز می‌تواند در تنها یک دقیقه ۱۰ درصد، در ۷ دقیقه ۵۰ درصد و در ۱۵ دقیقه به صورت کامل یک تلفن همراه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را شارژ کند.

فناوری‌های جدید شارژ سریع شرکت شیائومی در ویدئو منتشر شده یک نسخه سفارشی شده از می ۱۱ پرو را شارژ می‌کنند.

 

*** شارژ بی‌سیم سریع ۸۰ واتی

 

به گزارش پژواک، در سال ۲۰۲۰ شرکت شیائومی از شارژ بی‌سیم سریع ۸۰ واتی خود رونمایی کرده بود.

این فناوری می‌توانست یک تلفن همراه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در تنها ۱۹ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

هنوز مشخص نیست از فناوری هایپرشارژ ۲۰۰ واتی در چه موبایل‌هایی استفاده شود، اما ممکن است شیائومی این فناوری را در گوشی‌های پرچم‌دار بعدی‌اش مورد استفاده قرار دهد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه