کد خبر:266837
پ
زارع پور
وزیر ارتباطات:

صنعت فضایی؛ یکی از عرصه‌های اقتدار آفرین برای کشور

وزیر ارتباطات، صنعت فضایی را یکی از عرصه‌های اقتدار آفرین برای کشور معرفی کرد.

وزیر ارتباطات، صنعت فضایی را یکی از عرصه‌های اقتدار آفرین برای کشور معرفی کرد.

 

*** اهمیت صنعت فضایی

 

به گزارش پژواک، عیسی زارع‌پور در بازدید از سازمان فضایی و دیدار با مدیران و کارشناسان این سازمان و تبریک هفته جهانی فضا، گفت:

امیدوارم این هفته نقطه شروعی برای حرکت شتابان صنعت فضایی در دوره جدید باشد.
 
وی با اشاره به اهمیت صنعت فضایی، گفت:
امروز کاربردهای صنعت فضایی به همه حوزه‌های زندگی بشر تسری پیدا کرده است و باید بیش‌از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
 

*** صنعت فضایی؛ یکی از عرصه‌های اقتدار آفرین برای کشور

 
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت فضایی را یکی از عرصه‌های اقتدار آفرین برای کشور و امیدآفرین در میان مردم دانست و افزود:
آنچه مسلم است در این صنعت از ظرفیت‌های خیلی خوبی برخورداریم اما به نظر می‌رسد که این ظرفیت‌ها به‌خوبی مورد بهره‌برداری قرار نگرفته‌اند و اگر همگرایی بیشتر و سیاست‌گذاری مناسب‌تری را شاهد باشیم، مطمئناً آورده صنعت فضایی چندین برابر وضع فعلی خواهد بود.
با توجه به توان و ظرفیت بالایی که در حوزه فضایی کشور وجود دارد و همچنین اراده دولت برای توسعه صنعت فضایی، می‌توان امیدوار بود که این صنعت به ریل شتابان خود برای رسیدن به اهداف طرح‌ریزی‌شده بازگردد.
 
وی در ادامه تأکید کرد:
با تقسیم‌کاری ملی مناسب در بین بازیگران این صنعت راهبردی و ایجاد هماهنگی و همدلی بیشتر میان تلاشگران این صنعت، می‌توانیم در کوتاه‌مدت به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم و به‌سرعت امید تازه‌ای را هم در میان مردم و هم در میان فعالان این صنعت ایجاد کنیم.
 
به گزارش پژواک، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان این دیدار از بخش‌های مختلف سازمان فضایی بازدید دیدن و رو در رو با کارشناسان و کارکنان سازمان گفتگو کرد.

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه