کد خبر:273713
پ
meta-poaches-staff-from-microsoft-and-apple-for-metaverse-plans
پژواک گزارش می دهد:

سود سه غول فناوری جهان در سال ۲۰۲۲ چقدر بوده است؟

مطالعه شرکت نرم‌افزاری فین‌تک Tipalti نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۰، اپل در بین شرکت‌های فناوری، صدرنشینی میزان سود در هر ثانیه را به خود اختصاص داده است.

مطالعه شرکت نرم‌افزاری فین‌تک Tipalti نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۰، اپل در بین شرکت‌های فناوری، صدرنشینی میزان سود در هر ثانیه را به خود اختصاص داده است.

 

*** سود سه غول فناوری جهان چقدر است؟

 

به گزارش پژواک، مطالعه جدید شرکت نرم‌افزاری فین‌تک Tipalti نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۰ اپل در هر ثانیه ۱۷۰۰ دلار سود کرده و در بین شرکت‌های فناوری پردرآمد، صدرنشینی میزان سود در هر ثانیه را به خود اختصاص داده است.

شرکت‌های آلفابت و مایکروسافت نیز با ۱۰۰۰ دلار در ثانیه بعد از اپل در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

داده‌های آماری این شرکت نرم افزاری نشان می‌دهد میانگین سود شرکت‌های فناوری در هر ثانیه رقمی در حدود ۱۸۲ دلار است.

بر همین اساس بانک‌های آمریکا، ولز فارگو، فیسبوک، والمارت، AT&T، کامکست و آمازون جزو ده شرکتی هستند که بیشترین سود را در هر ثانیه از آن خود می‌کنند.

غول‌های فناوری سیلیکون ولی از جمله اپل، گوگل و مایکروسافت سودهای هنگفتی را در هر ثانیه کسب می‌کنند که برآوردهای این شرکت سودی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار در هر ثانیه را به نام آنها ثبت کرده است.

جالب است بدانید اپل یکی از سودآورترین شرکت‌های فناوری است که روزانه بیش از ۱۵۲ میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند که این رقم معادل ۱۷۵۲ دلار در هر ثانیه است.

شرکت Tipalti صفحَه‌ وب‌سایتی ایجاد کرده که نشان می‌دهد این شرکت‌ها درکنارچندین بانک بزرگ، از زمان ایجاد این صفحه چقدر سود کرده‌اند.

این فهرست از Fortune 500 2020 تهیه شده و نشان می‌دهد برخی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های موجود در این فهرست لزوما سودآورترین آنها نیستند.

این شرکت فناوری همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که متوسط ​​دستمزد هفتگی ۱۲۳۷ دلار است، به این معنی که یک کارگر معمولی آمریکایی برای یک هفته کار کردن رقمی کمتر از سود یک ثانیه چنین شرکت‌هایی دریافت می‌کند.

در حالی‌که اپل می‌تواند در یک روز سودی برابر با ۱۵۱,۳۸۶,۳۰۱ دلار به دست آورد، متوسط ​​درآمد یک خانواده در ایالات متحده ۷۹,۹۰۰ دلار است.

بدان معنی که خانواده باید حدود ۱۸۹۵ سال کار کنند تا به اندازه اپل در یک روز درآمد داشته باشند.

آلفابت، شرکت مادر گوگل بیش از ۹۰ درصد سود خود را از طریق تبلیغات و همچنین از طریق اندروید، کروم، گوگل مپ و یوتیوب به دست می‌آورد.

در مجموع، بخش فناوری حدود ۱۰,۹۳۱ دلار در هر دقیقه در سال ۲۰۲۰ سود داشته است. تنها صنعتی که درآمد بیشتری به دست می‌آورد، غذا و نوشیدنی است که در هر دقیقه ۱۳,۹۱۴ دلار درآمد دارد. در آن بخش، کوکاکولا ۱۶,۹۶۹ دلار در دقیقه درآمد داشت.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه