کد خبر:259481
پ
هتل فضایی
پژواک گزارش می‌دهد:

ساخت اولین هتل فضایی جهان در سال ۲۰۲۵

ساخت اولین هتل فضایی جهان در مدار نزدیک زمین در سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود که این هتل به رستوران و سینما، اسپا و اتاق برای ۴۰۰ مهمان خواهد بود.

ساخت اولین هتل فضایی جهان در مدار نزدیک زمین در سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود که این هتل به رستوران و سینما، اسپا و اتاق برای ۴۰۰ مهمان خواهد بود.

 

*** ساخت اولین هتل فضایی جهان

 

به گزارش پژواک، شرکت اوربیتال اسمبلی کورپوریشن (OAC) قرار است ساخت هتل فضایی را در سال ۲۰۲۵ آغاز کند، این هتل که ایستگاه مسافر نام دارد قرار است از سال ۲۰۲۷ میلادی عملیاتی شود.

زیربنای این هتل در مدار اطراف زمین ساخته خواهد شد.

ایستگاه مسافر به شکل یک دایره بزرگ خواهد بود که می‌چرخد و گرانشی مصنوعی تولید می‌کند که مشابه گرانش روی سطح ماه خواهد بود.

این هتل فضایی خصیصه‌های متعددی از جمله رستواران‌های مختلف، سینما، اسپا و غیره دارد که در کشتی‌های تفریحی نیز دیده می‌شود.

 

*** هزینه یک شب اقامت در این هتل

 

این هتل همچنین به کپسول‌‌هایی مجهز خواهد بود که به بخش بیرونی حلقه چرخنده متصل می‌شود و احتمالاً برخی از آنها برای انجام تحقیقات فضایی به ناسا و سازمان فضایی اروپا فروخته می‌شوند.

هنوز جزئیاتی در مورد هزینه ساخت این هتل و یا هزینه یک شب اقامت در این هتل اعلام نشده است.

شرکت اوربیتال اسمبلی کورپوریشن ادعا می‌کند استفاده از موشک‌‌های چندبار مصرف مانند فالکون ۹ شرکت فضایی اسپیس ایکس، هزینه‌های ساخت آن را کاهش می‌هد.

 

*** ویژگی‌های این هتل

 

به گزارش پژواک، این هتل حداقل تا سال ۲۰۲۷ افتتاح نخواهد شد اما از ماژول‌‌هایی خواهد داشت که به حلقه‌‌های بیرونی ایستگاه فضایی متصل می‌شوند.

این هتل دارای ۲۴ ماژول اختصاصی برای خدمه، هوا، نیرو، آب، سالن‌‌های ورزشی، آشپزخانه، رستوران و اقامتگاه اختصاصی برای مهمان ‌هایی است که قصد اقامت بیشتری دارند.

محققان و مسافران به طور یکسان می‌توانند از هتل ایستگاه مسافر بهره‌مند شوند.

شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های فضایی و حتی ناسا می‌توانند ماژول‌هایی را خریداری کرده و برای خود ویلا بسازند یا از این امکان برای آموزش فضانوردان استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه